درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:40   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11397صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 خرداد 1393 - 06:26
مقام معظم رهبری روابط عمومی را کار عاشقانه و هنرمندانه توصیف کرده اند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسوول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور گفت: روابط عمومی ها به جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در مبارزه با جنگ نرم نقش موثری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسوول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور گفت: روابط عمومی ها به جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در مبارزه با جنگ نرم نقش موثری دارند.

 

براساس اعلام روز پنجشنبه استانداری گلستان،  حمیدرضا شمس  روز گذشته در نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی مسوولین روابط عمومی فرمانداری های استان گلستان، اظهار کرد: روابط عمومی ها چهار دسته مخاطب دارند که شامل مردم، رسانه ها، مسوولین و بدنه دستگاه هستند.

وی، اطلاع یابی و آگاهی از مسائل و مشکلات موجود درحوزه های کاری روابط عمومی ها را مهم دانست و افزود: فرمانداری ها باید از همه ظرفیت موجود در شهرستان اعم از بخشداری و دهیاران استفاده کنند.

شمس اضافه کرد: فرمانداری ها، موتور محرک اطلاع رسانی در مرکز و استانداری هستند و نیمی از مسوولیت های ناشی از نقصان و کاستی در اطلاع رسانی برعهده آنها است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها، مهندس افکار عمومی هستند، اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی فرمانداری، شناسایی اولویت های شهرستان و استان است تا بر مبنای آن درست و به موقع اطلاع رسانی کرده و جلو مسایل و مشکلات احتمالی را بگیرند.

شمس با بیان اینکه عشق به کار و تنویر افکار عمومی، سختی کار روابط عمومی را به شیرینی تبدیل می کند، افزود: مقام معظم رهبری روابط عمومی را کار عاشقانه و هنرمندانه توصیف کرده اند، اگر کسی به این کار عشق نورزد، نمی تواند موفق باشد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت ها، یاداور شد: هزینه کردن برای روابط عمومی درجهت تنویر افکار عمومی ، سرمایه گذاری است.

شمس در پایان بر مدیریت محتوای پرتال، به روز رسانی سایت، نظارت بر انتشارات و نشریات، عملکرد، مهندسی افکار از سوی روابط عمومی فرمانداری ها و استانداری تأکید کرد و گفت: این موارد در ارزیابی های وزارت کشور از استان ها نقش دارد.

در این نشست، مسوولین روابط عمومی فرمانداری های استان گلستان نیز به بیان مسائل و مشکلات در حوزه کاری خود پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد