درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11397صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 خرداد 1393 - 05:50
مقام معظم رهبری روابط عمومی را کار عاشقانه و هنرمندانه توصیف کرده اند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسوول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور گفت: روابط عمومی ها به جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در مبارزه با جنگ نرم نقش موثری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسوول امور استانهای روابط عمومی وزارت کشور گفت: روابط عمومی ها به جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در مبارزه با جنگ نرم نقش موثری دارند.

 

براساس اعلام روز پنجشنبه استانداری گلستان،  حمیدرضا شمس  روز گذشته در نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی مسوولین روابط عمومی فرمانداری های استان گلستان، اظهار کرد: روابط عمومی ها چهار دسته مخاطب دارند که شامل مردم، رسانه ها، مسوولین و بدنه دستگاه هستند.

وی، اطلاع یابی و آگاهی از مسائل و مشکلات موجود درحوزه های کاری روابط عمومی ها را مهم دانست و افزود: فرمانداری ها باید از همه ظرفیت موجود در شهرستان اعم از بخشداری و دهیاران استفاده کنند.

شمس اضافه کرد: فرمانداری ها، موتور محرک اطلاع رسانی در مرکز و استانداری هستند و نیمی از مسوولیت های ناشی از نقصان و کاستی در اطلاع رسانی برعهده آنها است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها، مهندس افکار عمومی هستند، اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی فرمانداری، شناسایی اولویت های شهرستان و استان است تا بر مبنای آن درست و به موقع اطلاع رسانی کرده و جلو مسایل و مشکلات احتمالی را بگیرند.

شمس با بیان اینکه عشق به کار و تنویر افکار عمومی، سختی کار روابط عمومی را به شیرینی تبدیل می کند، افزود: مقام معظم رهبری روابط عمومی را کار عاشقانه و هنرمندانه توصیف کرده اند، اگر کسی به این کار عشق نورزد، نمی تواند موفق باشد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت ها، یاداور شد: هزینه کردن برای روابط عمومی درجهت تنویر افکار عمومی ، سرمایه گذاری است.

شمس در پایان بر مدیریت محتوای پرتال، به روز رسانی سایت، نظارت بر انتشارات و نشریات، عملکرد، مهندسی افکار از سوی روابط عمومی فرمانداری ها و استانداری تأکید کرد و گفت: این موارد در ارزیابی های وزارت کشور از استان ها نقش دارد.

در این نشست، مسوولین روابط عمومی فرمانداری های استان گلستان نیز به بیان مسائل و مشکلات در حوزه کاری خود پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد