درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 08:06   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11337صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 19 خرداد 1393 - 11:46
نخستین جشنواره آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در صنعت آب و برق
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: بخش پیچیده‌ای از مدیریت آب و برق کشور برعهده روابط عمومی‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: بخش پیچیده‌ای از مدیریت آب و برق کشور برعهده روابط عمومی‌هاست.


به‌گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رحیم میدانی امروز در آیین گشایش نخستین جشنواره آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در صنعت آب و برق، گفت: در زمان کنونی در مدیریت صنعت آب و برق کشور نیاز به مدیریت افکار عمومی است زیرا در آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی مخاطب ما انسان است.


وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها سازندگان فرهنگ هستند و فرهنگ دائم در مسیر تغییر است، گفت: مردم باید در جریان امور قرار گرفته و با ما همراه شوند.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، گفتمان‌سازی را امری مهم در استقرار این سیاست عنوان کرد و گفت: اگرچه ما در کشوری خشک و نیمه‌خشک زندگی می‌کنیم اما باید با همین شرایط و منابع، مدیریت بخش آب را اداره کنیم.


وی افزود: باید این اقلیم را به‌عنوان یک واقعیت بپذیریم و این کشور را در همه بخش‌ها و به‌ویژه بخش آب درست مدیریت کنیم.


میدانی با بیان اینکه در فرهنگ‌سازی تنها نباید فشار بر روی عامه باشد، گفت: خواص جامعه باید در جریان مشکلات بخش آب کشور باشند زیرا ما هنوز نتوانسته‌ایم مسایل آب را در بین خواص جامعه و ذی‌نفعان حل کنیم و کسانی که در بخش آب اثرگذارند، از مشکلات بخش آب اطلاع ندارند.


وی گفت: مدیریت آب یک مدیریت چند انضباطه است و همه باید در چرخه مدیریت آب شریک باشند.
میدانی با بیان اینکه بخشی از مدیریت آب حکمرانی است، گفت: حضور بهره‌برداران باید در مدیریت آب پررنگ باشد و در سرلوحه برنامه‌های ما قرار گیرد ضمن اینکه قوانین نیز باید تجدید شود.


وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب ما هیچ چیزی از سدسازی نمی‌دانستیم، گفت: امروز به برکت انقلاب در ساخت تجهیزات صنعت آب و برق، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب و ایستگاه‌های پمپاژ خودکفا بوده و در تعامل با جهان هستیم.


میدانی تصریح کرد: نقاط ضعف نیز باید در کنار نقاط قوت دیده شود و تغییر رویکردهایی در آب لازم است.
وی افزود: در مدیریت بخش آب کشور، باید پیامدهای زیست‌محیطی به حداقل برسد.


میدانی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است تا بخش اعظمی از پژوهش‌ها در موسسه تحقیقات آب صرف بحث تغییر اقلیم شود، گفت: ما در کشور متخصصان ارزشمندی در بحث تغییر اقلیم داریم و روابط عمومی‌ها باید منشا تحول‌های فرهنگی باشند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد