درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11293صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 17 خرداد 1393 - 13:12
ترسیم مدل برای حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی
تصور می کنم علی رغم اینکه برخی از سازمان ها به صورت فردی و انفرادی به این شبکه ها ورود پیدا کرده اند، مثلاً شخص وزیر در یک وزارت خانه ورود پیدا کرده است، ولی ساختار روابط عمومی هنوز منفعل است و به هیچ وجه این رسانه ها را به رسمیت نمی شناسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا می خواهم نقدی به عملکرد همکاران خود در 10 ماه گذشته در حوزه شبکه های اجتماعی داشته باشم. همگی به صحبت های آقای رییس جمهور در 27 اردیبهشت توجه کردیم که ایشان به صراحت از حوزه سایبر دفاع کردند و گفتند که دولت فضای مجازی را یک فرصت می داند و در بین شبکه های اجتماعی به تصریح از فیس بوک، گوگل و شبکه های دیگر نام بردند، آمار و ارقام دادند و گفتند که "ما می توانیم این فضاها را تسخیر کنیم. جوان های ما می توانند در این فضاها تولید محتوا داشته باشند. ما باید بلوک فارسی را در این شبکه ها ایجاد کنیم."


نقد من این است که متأسفانه علی رغم اینکه پارادایم سیاسی در کشور تغییر کرده است، هنوز یک نوع محافظه کاری، ترس و مقاومت در دستگاه های دولتی نسبت به ورود به حوزه شبکه های اجتماعی و مجازی دیده می شود. بخشی از این مقاومت ناشی از فضای قبلی است که وجود داشت و همکاران نیز اهل ریسک نیستند. بخشی دیگر ناشی از فقدان استراتژی و آموزش برای ورود به این حوزه می باشد. بنابراین تصور می کنم علی رغم اینکه برخی از سازمان ها به صورت فردی و انفرادی به این شبکه ها ورود پیدا کرده اند، مثلاً شخص وزیر در یک وزارت خانه ورود پیدا کرده است، ولی ساختار روابط عمومی هنوز منفعل است و به هیچ وجه این رسانه ها را به رسمیت نمی شناسد.


تصور می کنم زمان آن رسیده است که یک مدل برای حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی مجازی ترسیم کنیم.
 

اضهارات دکتر حمید ضیایی پرور کارشناس ارشد رسانه های اجتماعی به مناسب روز گرامی داشت روابط عمومی: این مراسم توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار گردید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد