درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11285صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 17 خرداد 1393 - 06:51
بستر (پلت فرم) در روابط عمومی به چه معناست؟
نویسنده دیکشنری وبسترز در مقابل واژه پلت فرم دو عبارت:«سطحی برجسته؛ شبیه یک مرحله» قرار داده شده است. «وقتی من کار نشر را شروع کردم هرگز نشنیده بودم که نویسنده ای به این کلمه ارجاع کند. زمانی که کار نشر را ترک کردم و کار خودم را آغاز کردم، «پلت فرم» تقریبا در تمام محاورات به طور معمول استفاده می شد.»
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نویسنده دیکشنری وبسترز در مقابل واژه پلت فرم دو عبارت:«سطحی برجسته؛ شبیه یک مرحله» قرار داده شده است. «وقتی من کار نشر را شروع کردم هرگز نشنیده بودم که نویسنده ای به این کلمه ارجاع کند. زمانی که کار نشر را ترک کردم و کار خودم را آغاز کردم، «پلت فرم» تقریبا در تمام محاورات به طور معمول استفاده می شد.»


من در هیئت مدیره انتشارات یا کمیته ای که تصمیمات مربوط به انتشار را می گیرند بودم، و سوال ویژه ای که پیوسته مطرح می شد، این بود که «پلت فرم او چیست؟» و «او برای نگاه داشتن نام خود در آن چه می کند؟» و در لحظات نا امیدی «آیا می توانیم به او یکی بدهیم؟» من می توان داستان هایی را برای شما بگویم، اما بگذارید بر موضوع خودمان باقی بمانیم.


زمانی که ما (افرادی که در بخش ترویج و تولید کسب و کار کتاب بودند) درباره پلت فرم های نویسنده صحبت می کنیم، دوست داریم که به شما بگوییم که خیلی خاص هستیم و مجموعه شفافی از موارد هستند که آن را دنبال می کنیم. اما اینچنین نیست. همانند بسیاری از چیزهای دیگر در کسب و کار این ذهنیت وجود دارد و بدون شک می توان گفت که این بحث خودش می تواند موضوع یک کتاب باشد که قطعا کتاب پر فروشی نیز خواهد بود.


بنابراین برای اینکه بخواهید به افراد کمک کنید که به یک پلت فرم خوب داشته باشند، من مواردی را که فکر می کنم آورده ام. این موارد حاصل تجارب من در زمینه ترویج یک نویسنده یا هر سخنگو برای یک برند یا کتاب است.


1. وابستگی حرفه ای و اعتبار: آیا شما دکترا دارید یا کارشناس ارشد هستید؟ آیا شما عضو یک سازمان هستید یا به تانک هایی فکر می کنید که دارای پایگاه های منطقه ای برای مخاطبان هستند یا وزنه ای سنگین هستید که بتوانید برای اظهار نظر در مورد چیزهایی که نیویورک تایمز می گوید، از شما نقل قول کنند (بروکینگ می تواند از این تانک ها باشد، اما آیا این باشگاه روتاری محلی شماست؟)


2. پدیداری: آیا شما یک تقویم سخنرانی دارید یا در هر زمانی برای گفتگو در زمینه موضوع گروه تان دعوت می شوید؟ آیا شما از آن افرادی هستید که به جاهای مختلف می روید. آیا هیچ یک از تحقیقات شما (در صورت تایید) در ژورنال های علمی منتشر شده است؟


3. تجربه رسانه ای: تلویزیون ملی این روزها بسیاااااااااااااااااااااار رقابتی شده است، در درجه نخست دلیل آن این است که هر تام، دیک، و هری علاقه دارند که در کاخ سفید ظاهر شوند. تهیه کنندگان می خواهند فیلم مصاحبه در یک برنامه از شبکه مشهور تلویزیونی را ببینند. آیا تا کنون با رادیو مصاحبه کرده اید؟ روزنامه چطور؟ آنلاین چطور؟ در واقع شما باید در معرض گفتگوی رسانه ای قرار بگیرید و داستان خود را بیان کنید. (این کار می تواند حیله و تقلب به شمار رود و برای چاپ کتاب زیاد مناسب نباشد، اما در عین حال می تواند گامی رو به جلو تلقی شود.)


4. اطلاعات تماس: چه کسی را می شناسید؟ آیا در یک باشگاه کتاب هستید؟ آیا کتابداران محلی، کتابخانه داران را می شناسید؟ در شهر های اصلی چه تعداد از افراد را می توانید گردهم بیاورید؟ ما می خواهیم بدانیم که اگر شما بر بخشی تکیه کرده اید (آنجا یک مرجع پلت فرم وجود دارد) آن یک پتانسیل رسانه ای، مردم اثرگذار، یا تعدادی از طرفداران در جامعه شما وجود دارد که می توانند کمک کنند کلام شما میان آنهایی که می خواهید پخش می شود و شما خودتان را ترویج می کنید. اینکه واژه پلت فرم به وضوح در روابط عمومی مورد استفاده قرار گرفته باشد در فرهنگ وبسترز نیامده است. بله، این واژه درباره اصول و ایده ها است، اما همچنین درباره اهداف ما نیز می باشد، درباره اینکه شما چگونه و توسط چه کسی برای آنها شناخته شده اید. اگر شما نویسنده یک کتاب هستید یا یک صاحب کسب و کار می باشید که می خواهید کسب و کارتان را رشد دهید، درباره اینکه چگونه می توانید افکار عمومی را در بعد وسیع تحت تاثیر قرار دهید فکر کنید. سپس، راهی را بیابید که خودتان را در سایر مکان ها نیز معرفی کنید و در نهایت به جایی برسانید که بدون توقف شهرت کسب کنید.


منبع: http://www.clairemckinneypr.com/what-is-a-platform/
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/11285/بستر-پلت-فرم-در-روابط-عمومی-به-چه-معناست؟


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد