درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11280صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 17 خرداد 1393 - 05:40
نشریات سازمانی؛ روشنگر، آگاهی بخش و توسعه دهنده ارتباطات دورن سازمانی
منصور شیخ الاسلامی سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد - نشریات درون سازمانی-چه به صورت الکترونیکی و چه به صورت مکتوب، یکی از مهمترین و بهترین ابزارهای تحقق مدیریت مطلوب در هر سازمانی،شناخته شده اند که وظیفه مطلع کردن نیروی های صف-کارکنان- از انتظارات مدیریت-ستاد-در راستای تحقق اهداف سازمان را دارند
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از وظایف روابط عمومی در تعریف حرفه ای و آرمانی، برقراری ارتباطات در داخل سازمان و مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. نشریات درون سازمانی-چه به صورت الکترونیکی و چه به صورت مکتوب، یکی از مهمترین و بهترین ابزارهای تحقق مدیریت مطلوب در هر سازمانی،شناخته شده اند که وظیفه مطلع کردن نیروی های صف-کارکنان- از انتظارات مدیریت-ستاد-در راستای تحقق اهداف سازمان را دارند و قاعدتاً از طرف دیگر بایستی مسیر باز خورد هم به عنوان جریان ارتباطی رو به بالا وجود داشته باشدتا مدیران را از عملکرد زیر دستان و هر مشکل که ممکن است رخ دهد آگاه کند.


از جمله عوامل موفقیت نشریات درون سازمانی توجه به اهداف، مخاطبان، ترتیب انتشار، عنوان و محتوی است اما مهمترین اهدافی که برای انتشار یک نشریه درون سازمانی در سطح سازمان می توان متصور بود؛ افزایش آگاهی، ایجاد حس مشارکت و همدلی، ایجاد شناخت برای مخاطبان خاص برون سازمان از سازمان، جلب اعتماد عمومی، فرهنگ سازی و نیز ایجاد نشاط است.


در حالی که در حوزه محتوی نیز توجه نشریات به نیازهای کارکنان و عدم اعمال نظرات یک طرفه به نفع مدیریت، صحت اخبار ومطالب منتشر شده، پوشش دقیق همه افراد سازمان، توجه دقیق به ساده نویسی و نیز توجه جدی به باز خورد مستمر را نباید از نظر دور داشت.


یادآوری این نکته ضروری است که نشریات درون سازمانی کارکرد، دامنه توزیع، مخاطب و نیز حوزه‌های تخصصی خود را دارند، هر قدر نشریات درون سازمانی به لحاظ محتوایی غنی تر باشند و افراد سازمان را از اطلاعات و دانش درون سازمانی بیشتر سیراب کنند،می توانند در روند پیشبرد امور سازمان بسیار موثر تر واقع شوند.


نشریات درون‌سازمانی می‌توانند نقش مؤثری در ایجاد ارتباط متقابل و متعادل میان بخش‌های مختلف یک سازمان ایفا نمایند درحالی کهگاهاً با توجه به وجود فرهنگ تحکّم و غلبۀ روحیه محافظه کاری بر سیستم اداری،کارکردهای روشنگری و آگاهی‌بخشی که از جمله کارکردهایاصلی و واقعی این‌گونه نشریات هستند، به درستی شناخته نشده اند.


امید است جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فرصتی باشد تا چشمِ جان وقلب مدیران ارشد و مدیران سایر بخش های سازمانی را نسبت به نقش مهم نشریات درون سازمانی به عنوان گسترده ترین ابزار روابطی و اطلاع رسانی در سازمان ها بیدار کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد