درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11225صفحه نخست » دوشنبه، 12 خرداد 1393 - 06:51
فوتومارکتینگ، ارزیابی برند از طریق تصاویر در شبکه های اجتماعی
شرکت های تحلیل عکس و تصویر نوع جدیدی از شرکت های تحقیقات بازار هستند که با کمک یافتن لوگوی شرکت ها، در میان میلیاردها عکس و تصویری که هر هفته در فیسبوک، توئیتر، و سایر شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می شود، به شرکتها کمک می کنند تا مصرف کنندگان خود را شناسایی و با آن ها در تعامل باشند.
  

فوتومارکتینگ، ارزیابی برند از طریق تصاویر در شبکه های اجتماعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شرکت های تحلیل عکس و تصویر نوع جدیدی از شرکت های تحقیقات بازار هستند که با کمک یافتن لوگوی شرکت ها، در میان میلیاردها عکس و تصویری که هر هفته در فیسبوک، توئیتر، و سایر شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می شود، به شرکتها کمک می کنند تا مصرف کنندگان خود را شناسایی و با آن ها در تعامل باشند.


درحالیکه امروزه اشتراک گذاری عکس ها و تصاویر در وبلاگ ها ، فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام، رشد قابل توجه ای داشته است می توان گفت که بازاریابی بر اساس تصاویر، به یکی از اساسی ترین امور در  صنایع تولید و بسته بندی کالاهای مصرفی، رستوران داری ، ورزش، مسافرت و مد تبدیل شده است.


برخی از شرکت های تحقیقات بازار ادعا می کنند که به وسیله تمرکز بر تمامی عکس های منتشر شده عموم مردم، رفتار مصرف مردم و تعامل آن ها با برندهای مهم را کشف می کنند و به صاحبان برند اجازه می دهندتا به چگونگی سازگاری محصول با زندگی مصرف کننده پی ببرند.


و در نهایت می توان گفت که تحقیقات بازار بر اساس تصاویر، به  بازاریابی در سطح برند در موارد ذیل کمک می کند:


1. تبلیغات بر اساس محصولات و برندهایی که مصرف کنندگان معمولا استفاده می کنند.


2. شناسایی پیوند های ذهنی و پنهان  مشتری نسبت به برند و تجزیه و تحلیل روندهای فصلی ، جغرافیایی و رقابتی مصرف کنندگان.


3. مشاهده، جستجو، تعامل با مخاطبان بر اساس محتوای عکس هایی که به صورت عمومی به اشتراک گذاشته اند.

 

منبع: TMBA

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد