درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11223صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 12 خرداد 1393 - 07:11
انتشارات روابط عمومی درخدمت اقتصاد و فرهنگ
سید عباس موسوی مدیر روابط عمومی شرکت شیر پگاه تهران - با بهره‌گیری صحیح و وقوف و اشراف کامل بر اثرات مطلوب انتشارات روابط عمومی‌ها می‌توان ضمن حرکت در مسیر اهداف سازمانی، چشم‌داشتی نیز به اهداف متعالی‌تر داشت بگونه ای که گسترش و توسعه فرهنگ و اقتصاد، توأم با هم مطمح نظر قرار گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگرچه این روزها به مدد رشد فزاینده فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، شاهد ظهور رسانه‌های نوینی هستیم که شیوه‌های اطلاع‌رسانی را دگرگون ساخته‌اند اما نشریات مکتوب و سایر اقلام انتشاراتی همچنان در زمره فنون برتر و مؤثر روابط عمومی‌ها محسوب می‌شوند. چرا که اعتقاد بر آن است هر رسانه‌ای دارای کارکردها و اثرات ویژه‌ای است که به فراخور شرایط و مقتضیات و همچنین باتوجه به نوع و جنس مخاطبان پیام‌های تولید شده توسط روابط عمومی‌ها، از آنها استفاده می‌شود. برای مخاطبانی که به لحاظ سواد دیجیتالی در سطح بالاتری هستند از رسانه‌های دیجیتال و برای سایر مخاطبان از رسانه‌های مکتوب می‌توان بهره جست. روابط عمومی برخی سازمان‌ها در عرصه‌های اقتصادی فعالیت می‌کنند و علاوه بر حرکت در مسیر تحقق اهداف سازمانی خود وارد حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شده به فرهنگ‌سازی در جامعه نیز کمک می کنند.


از جمله این سازمان‌ها می‌توان به شرکت شیر پگاه تهران اشاره کرد که اگرچه در نگاه نخست سازمانی اقتصادی است اما با مروری به مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته شده در این شرکت، کارکردهای فرهنگی منبعث از مسئولیت‌های اجتماعی آن آشکار می‌شود؛ بنحوی که همواره فراتر از منافع سازمان، منفعت جمعی و سلامت جامعه را نیز مورد هدف قرار داده است.


با نگاهی به مجموعه انتشارات روابط عمومی این شرکت و محتوای موجود در آن شاهد تبلور یافتن اهداف فرهنگی و اجتماعی در کنار رشد و توسعه و بالندگی اقتصادی می‌شویم که روابط عمومی این شرکت برای خود متصور شده و بعنوان یک تکلیف فراسازمانی گام‌های ارزنده‌ای در آن مسیر برداشته شده است.


چاپ انواع بروشور، ‌پوستر،‌جزوات و کتب آموزشی،‌علمی و فرهنگی و به ویژه انتشار پگاهنامه با محتوایی سلامت محور از جمله فعالیت های روابط عمومی پگاه تهران در این زمینه است و استقبال شایسته مخاطبان گواه بر غنای مطالب منتشر شده است.

با بهره‌گیری صحیح و وقوف و اشراف کامل بر اثرات مطلوب انتشارات روابط عمومی‌ها می‌توان ضمن حرکت در مسیر اهداف سازمانی، چشم‌داشتی نیز به اهداف متعالی‌تر داشت بگونه ای که گسترش و توسعه فرهنگ و اقتصاد، توأم با هم مطمح نظر قرار گیرد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد