درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:19   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11220صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 20 فروردین 1401 - 10:09
هر کارگزار روابط عمومی این کار را انجام دهد
دایان شوارتز - «روابط عمومی روز به روز جایگاه رهبری خودش را در شبکه های اجتماعی از دست می دهد.» این جمله ای است که توسط یکی از شرکت های جدید ارائه دهنده ابزارهای نظارت و ارزیابی رسانه اجتماعی مطرح شده است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دایان شوارتز- «روابط عمومی روز به روز جایگاه رهبری خودش را در شبکه های اجتماعی از دست می دهد.» این جمله ای است که توسط یکی از شرکت های جدید ارائه دهنده ابزارهای نظارت و ارزیابی رسانه اجتماعی مطرح شده است. در واقع وی زمانی که من درباره مخاطبان هدف آنها سوال کردم، با این پاسخ وی روبرو شدم. او گفته خود را اینچنین ادامه داد: «روابط عمومی خیلی راحت شده است.» و اکنون بازاریابی و تبلیغات و خدمات خودکار دارند جای آن را در رسانه های اجتماعی می گیرند.


بگذارید بگویم ما یک اختلاف دوستانه بر سر ادعای وی داشتیم، همچنین من از نقش روابط عمومی در رسانه های اجتماعی دفاع کردم و داستان هایی را از پی آر نیوز در برقراری ارتباط روابط عمومی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتم. اما همانطور که می دانید تصورات گاهی می توانند بر مبنای واقعیت باشند.


اگر بخشی از بازار وجوددارد که از نقش واسط روابط عمومی ارزش زدایی می کند، آنگاه هر متخصص روابط عمومی نیاز دارد که کار به مراتب بیشتری در فضای رسانه های اجتماعی انجام دهد و فعالیت های خودش را بر روی مواردی متمرکز کند که قابل ارزیابی هستند و برای سازمان اهمیت دارند. نکته مهم اینجاست، که ما نیازمند کسب اطمینان از موفقیت داستان هایی هستیم که منتشر می کنیم. این داستان ها باید به گونه ای موثر و منظم تنظیم شوند. این یکی از چیزهایی است که هر شخصی در روابط عمومی باید برای پیشبرد حرفه ارتباطات خود انجام دهد.


باید از استعاره کودکان پینه دوز بدون کفش درس بگیریم. به عنوان یک ارتباطگر، شما فعالیت های گوناگون روابط عمومی را انجام می دهید. روزهای شما مملو از سخن گفتن با ذینفعان، نگارش، گوش دادن، ارزیابی و اجرای برنامه هاست. آیا گاهی فراموش می کنید که باید از داستان های موفق روابط عمومی تان استفاده کنید؟ این آخرین مایل تلاش های شماست: که ارتباط موفق خود را نه تنها با مافوق خود بلکه با رسانه ها و همتایان خود در بازار، مالی، منابع انسانی، تحقیق و توسعه، آی تی و فروش حفظ کنید. من می خواهم فکر کنید پینه دوز در نهایت متوجه شد که فراموش کرده است که برای فرزندان خود کفشی درست کند. روابط عمومی نیاز دارد که همان اندازه که برای سازمان کار می کند فعالیت هایی را نیز برای کار خویش انجام دهد.


منبع: http://www.prnewsonline.com

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد