درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11208صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1393 - 11:31
ساروخانی: روابط عمومی بدون خلاقیت ماندگار نیست
استاد و پژوهشگر جامعه شناس گفت: روابط عمومی بدون خلاقیت ماندگار نخواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر باقر ساروخانی در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: خلاقیت با نوآوری همراه است که حدفاصل نوگرایی مطلق و نوهراسی است.


وی گفت: نباید از نو ترسید و در گذشته ماند همچنین نباید نو را آورد و گذشته را فراموش کرد بلکه باید نوآوری را در چارچوب واقعیت های موجود به عنوان نوآوری بپذیریم.


ساروخانی اضافه کرد: ما می توانیم نوآوری را از غرب بگیریم اما باید هویت ها و داشته های خویش را نیز حفظ کنیم و آنان را به فراموشی نسپاریم.


وی افزود: شجاعت، حرکت مستمر برای رسیدن به هدف، فعالیت، ایمان به کار، بصیرت بر اساس شناخت و آگاهی،استماع و فرزانگی (حواس پرورش یافته) از ویژگی های نوآوری است.


ساروخانی با بیان اینکه نوآوری به دانستن نیاز دارد اما با دانستن نیز تفاوت دارد، گفت: انسان به صورت ذاتی به خلاقیت علاقه دارد.


وی افزود: جایگاه روابط عمومی در کمیته امداد به سبب فعالیت روی قلب مخاطب علاوه بر عقل او ویژه است.
این استاد دانشگاه گفت: کمیته امداد باید در دنیای مادیگرای امروز، هوش انتزاعی افراد را ارتقا دهد و از مالکیت خواهی فردی تا ایثار پیش ببرد.


ساروخانی در ادامه با بیان اینکه خلاقیت روابط عمومی به زمینه سازمانی مناسب و آرام نیاز دارد، افزود: توان بالقوه،اتکای به نفس، دانش، تجربه، فکر برای یافتن واقعیت ها، حضور میدانی و آزادی از خود شیفتگی نیز از ویژگی های ضروری روابط عمومی برای خلاقیت است.

 

منبع: واحد مرکزی خبر

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد