درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11201صفحه نخست » یکشنبه، 11 خرداد 1393 - 08:11
فراخوان مقاله همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار آغاز شد
فراخوان مقاله همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار آغاز شد.
  

فراخوان مقاله همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار آغاز شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایشِ ملی "کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب کار"، به همت شورای اطلاع‌رسانی دولت، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فعالان روابط عمومی ایران و شرکت لایف‌وب، با هدف " تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت" در پانزدهم مهرماه 1393 برگزار خواهد شد.

 

بر اساس این، از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت می‌شود تا مقالات پژوهشی، ایده‌ها و طرح‌ها، تجارب موفق و مطالعات موردی خود را در محورهای:

 

- تاثیر رسانه‌های نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی

- کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات

- تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان

- روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی

- هوش کسب و کار اجتماعی

- پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی 

- ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب و کار

- تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب وکار

- هوش کسب و کار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی

- تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند چکیده و یا اصل مقالات خود را تا تاریخ پنجم مرداد ماه 1393به دبیرخانه این همایش از طریق وب‌سایت همایش www.socialbi.ir  ارسال کنند؛ و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88507520-021 و یا نشانی پست الکترونیکی info@socialbi.ir در ارتباط باشند.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد