درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11200صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1393 - 08:09
رئیس کل دادگستری استان گیلان:
روابط عمومی نماد پویایی یک سازمان است
رئیس کل دادگستری استان گیلان بر انجام وظیفه، خدمت بی منت، در نظر گرفتن رضایت خدا و خدمت به مردم در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی نماد پویایی یک سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در دیدار کارمندان روابط عمومی مجموعه دادگستری استان گیلان از تلاش ها و زحمات روابط عمومی های دادگستری استان و دستگاه های تابعه تقدیر و تشکر کرد.

سیاوش پور در این نشست صمیمانه روابط عمومی فعال را نماد پویایی یک سازمان دانست و افزود: روابط عمومی پلی میان مردم و سازمان است.

 

وی رسالت مهم روابط عمومی ها را اطلاع رسانی از اقدامات پیش بینی شده در جهت رفع مشکل مردم و به تصویر کشیدن عملکرد دستگاه ها در راستای وظایف سازمانی دانست و گفت: سعی کنید انجام وظیفه خود را بی منت و در راستای خدمت کردن به مردم و رضایت خداوند انجام دهید و عملکرد صحیحی از دستگاه متبوع خود و روند اجرایی کار با رویکرد نوآورانه و بدور از روزمره گی و تکرار ارائه کنید و نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خود را بررسی و تجزیه و تحلیل نموده و از نقاط ضعف و قوت خود مطلع و ضعفها را مرتفع و نقاط قوت را ارتقاء دهید.

 

رئیس کل دادگستری استان در پایان از مدیران و مسئولان روابط عمومی دادگستری استان و ادارات کل ثبت و املاک، پزشکی قانونی، زندان ها و اقدامات تامینی، بازرسی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادسرای ویژه روحانیت و تعزیرات حکومتی استان گیلان تجلیل کرد.

 

منبع: سایت خبری قوه قضایه جمهوری اسلامی ایران

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد