درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:54   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11162صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 10 خرداد 1393 - 06:06
جوایز دلاری برای گلزنان تیم ملی در جام جهانی
یکی از شرکت های دانش بنیاد کشورمان برای گلزنان تیم ملی در جام جهانی برزیل 2014 جوایز دلاری در نظر گرفت .
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  یکی از شرکت های دانش بنیان کشورمان با توجه به حمایت یکی از تجار نیجریه واختصاص جایزه هزار دلاری برای زنندگان گل در جام جهانی برای بازیکنان نیجریه ای اعلام کرد:


محصولات غذایی زرافشان تولید کننده افشانه زعفران برای حمایت از ملی پوشان کشورمان در جام جهانی برزیل جوایزی به شرح ذیل در نظر گرفته است:


بازیکنانی که در مرحله اول جام جهانی گل بزنند 1000 دلار
بازیکنانی که در مرحله یک هشتم جام جهانی گل بزنند 1250 دلار
بازیکنانی که در مرحله یک چهارم جام جهانی گل بزنند 1500 دلار
بازیکنانی که در مرحله نیمه نهایی جام جهانی گل بزنند 1750 دلار
بازیکنانی که در مرحله رده بندی جام جهانی گل بزنند 2000 دلار
بازیکنانی که در مرحله فینال جام جهانی گل بزنند 3000 دلار


همچنین مدیر عامل این شرکت اظهار امیدواری کرد تیم ملی کشورمان به مقام در خور شایسته ای دست پیدا کند و این موضوع از غیرت و توان ایرانی ها دور از انتظار نیست.
لازم به ذکر است قبلا این شرکت اعلام کرده بود به هر بازیکنی از کشورمان که گل بزند 1000 دلار اختصاص میدهد که پس از اظهارات تاجر نیجریه ای این شرکت میزان جوایز را برای مراحل بالاتر افزایش داد.

 

منبع: جام جم ورزشی

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد