درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1114صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 تیر 1391 - 05:58
اعضای کمیته رسانه بازار سرمایه انتخاب شدند
  

در مجمع انتخاب کمیته رسانه بازار سرمایه که با حضور نمایندگان اغلب رسانه‌های فعال در بازار سرمایه برگزار شد، پنج عضو این کمیته برگزیده شدند.

در مجمع انتخاب اعضای کمیته رسانه بازار سرمایه، پنج عضو این کمیته با رأی اکثریت برگزیده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این مجمع که با حضور نمایندگان اغلب رسانه‌ها در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، آقای سروش خسروی‌فر از روزنامه همشهری، خانم الهام علاقه‌بندان از روزنامه ایران و خانم ستاره شهریاری از روزنامه جهان صنعت (به‌عنوان نمایندگان رسانه‌های مکتوب) و خانم فرزانه حسینی‌پور از خبرگزاری ایسنا و آقای علیرضا امامی از پایگاه خبری بورس‌نیوز (به‌عنوان نمایندگان رسانه‌های مجازی) با اکثریت آرا به عنوان اعضای کمیته رسانه بازار سرمایه انتخاب شدند.

همچنین اعضای این کمیته در نخستین جلسه خود که در محل سازمان بورس تشکیل شد، خانم حسینی‌پور و آقای خسروی‌فر را به‌عنوان نمایندگان کمیته رسانه در شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه انتخاب و به این شورا معرفی کردند.

کمیته رسانه بازار سرمایه، یکی از کمیته‌های فرعی شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه است که وظیفه ایجاد تعامل مثبت و مؤثر میان ارکان بازار سرمایه و اصحاب رسانه را برعهده دارد.

لازم به ذکر است در مجمع انتخاب اعضای کمیته رسانه بازار سرمایه، خبرنگاران اغلب رسانه‌های فعال در بازار سرمایه ازجمله خبرگزاری‌‌های ایسنا، فارس، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه‌های همشهری، ایران، جهان صنعت، اقتصاد پویا، عصر اقتصاد، دنیای اقتصاد، جهان اقتصاد، هدف و اقتصاد، اطلاعات، اعتماد، کیهان، ایران و پایگاه‌های خبری بورس‌نیوز، ایران‌بورس و بورس 24 حضور داشتند

شورای اطلا‌ع‌رسانی بازار سرمایه پس از تصویب دستورالعمل فعالیت این شورا از سوی ریاست سازمان بورس، دستورالعمل مهرماه سال 89 با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان ارکان بازار سرمایه و رسانه‌های فعال در این عرصه در اجرای برنامه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، تشکیل شد.

در این شورا مدیران روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت بورس کالای ایران، شرکت فرابورس ایران، شرکت بورس انرژی، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، شرکت مدیریت فناوری بورس تهران و نمایندگان تام الاختیار کانون کارگزاران و کانون نهادهای مالی ایران به علاوه نمایندگان منتخب رسانه‌ها حضور دارند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد