درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11130صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 7 خرداد 1393 - 06:10
فضای دیجیتال؛ اولویت بایسته روابط عمومی
محدودیت های زمانی یکی بزرگترین مشکلاتی است که اکثر کسب و کارها با آن مواجه هستند. این مساله نبوده که ما وقت کافی نداشته باشیم، اما وقت کافی برای چیزهایی که همیشه انجام می شوند نداریم.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چل ولورتون- محدودیت های زمانی یکی بزرگترین مشکلاتی است که اکثر کسب و کارها با آن مواجه هستند. این مساله نبوده که ما وقت کافی نداشته باشیم، اما وقت کافی برای چیزهایی که همیشه انجام می شوند نداریم.


روابط عمومی صنعتی است که برای قرن ها وجود داشته است. یکی از چیزهایی که وقوع یافته تغییری است که در خصوص به روز نگاه داشتن، ریسک کردن و سرمایه گذاری در برخی چیزهای جدید رخ داده است. این ها مواردی هستند که در آینده نیز رشد خواهند کرد.


در این راستا، گزارشی که در نیویورک تایمز در خوصصو حضور دیجیتال گفتگوهای جدیدی را پیرامون چهره غول های رسانه ای شروع کرده است، اما این امر همچنین سبب شده که ما به آینه نگاه کنیم و بازتابی از آنچه بر صنعت روابط عمومی می گذرد ببینیم. در حالی که نیویورک تایمز در واقع این پدیده را تشویق می کند، آژانس های روابط عمومی که فراتر از رویکردهای سنتی نمی اندیشند احساس خطر مشترکی با رسانه های پخش می کنند. چرا که این تغییر برای آنها رقبای چابک و زیرک جدیدی به همراه آورده است.


در حالی که متقاعد کردن خبرنگاران برای چاپ خبر، نان و پنیر صنعت روابط عمومی است، این اندیشه که روابط عمومی باید همیشه ابتدا برای رسانه های سنتی برنامه ریزی کند یکی از موانعی است که توانایی تفکر خلاق درباره خبر و نحوه به اشتراک گذاری موثر را می گیرد. نیویورک تایمز اعلام می کند که رقبایش حلقه هایی را پیرامونش شکل داده اند. گزارش های خبری را سریعتر منتشر می کنند به گونه ای که اساسا قانع کننده تر از روش نیویورک تایمز است. این مساله از یک طرف به خاطر گردش کار دیجیتالی است که رقبا اتخاذ کرده اند و خود را به سرعت با تکنولوژی هماهنگ ساخته و آن را در آغوش گرفته اند. این امر آنها را قادر ساخته که سریعتر عمل کنند. (ahem، Buzzfeed و ... سایت هایی هستند که نمی توان نام رقیب را به طور مستقیم بر روی آنها گذارد.)


افکار روابط عمومی سنتی در آن موارد مشترکی فکر می کندکه استراتژی برنامه ریزی پیرامون یک گزارش خبری روی می دهد، «چه کسی را می توانیم در نشر فلان برای گزارش خبری مان قانع کنیم؟» در واقع این فکرکردن در دنیای رسانه های دیجیتالی شده بی تاثیر است. ادامه به انجام چیزهای مشابهی که همیشه انجام شده اند ما را در حلقه ای بی انتها می چسباند که چون به نام هنجار قلمداد می شوند نمی توان از آن رها شد.


برای عبور صنعت روابط عمومی به مرحله بعد، ما بایستی فراتر از تفکر اقناع روزنامه نگاران فکر کنیم. باید به تکنولوژی ها و استفاده از آنها فراتر از جستجو و ایمیل فکر کنیم. باید درباره به اشتراک گذاری اخبار از طریق تولید محتواهای دیجیتال و از طریق شبکه افراد موثر بیش از نشریات مشابه بیاندیشیم. درباره اینکه بتوانیم خودمان ناشر درستی برای خودمان باشیم، کانال های رسانه ای دیجیتال طراحی کنیم و به راحتی بتوانیم از این راه ها خبرنگاران را از موضع قدرت متقاعد کنیم فکر کنیم. چرا باید زندگی در گذشته را ادامه دهیم زمانی که آینده به ما ابزارهای زیادی می دهد که می توانیم با یک پیام به مردم بیشتری دسترسی داشته باشیم؟ به درس های نیویورک تایمز دل بدهیم و گزارش آن را بخوانیم. مطمئنا روش های روابط عمومی سنتی و رسانه های سنتی در حال مرگ هستند. و بنابراین روابط عمومی بی استفاده خواهد ماند اگر خودش را با این موارد تغییر ندهد.


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/pr-must-evolve-digital-first-0888154#sIwQIT8ld5wSkWyE.99
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد