درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:51   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11064صفحه نخست » دوشنبه، 5 خرداد 1393 - 04:37
نکات مدیریتی
نکاتی که می‌توانند باعث ناکامی تغییرات سازمانی شوند
رشد یک بنگاه ممکن است امری اختیاری باشد؛ اما تغییر اجتناب‌ناپذیر است. متاسفانه بیشتر بنگاه‌ها هنگام ایجاد تغییرات سازمانی دچار ناکامی می‌شوند. ازآنجاکه دیر یا زود شما نیز ملزم به ایجاد تغییراتی در کسب‌و‌کارتان خواهید شد، این 10 نکته را به خاطر داشته باشید تا احتمال موفقیت تغییرات سازمانی (و رشد کسب‌و‌کارتان ) را بیشتر کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رشد یک بنگاه ممکن است امری اختیاری باشد؛ اما تغییر اجتناب‌ناپذیر است. متاسفانه بیشتر بنگاه‌ها هنگام ایجاد تغییرات سازمانی دچار ناکامی می‌شوند. ازآنجاکه دیر یا زود شما نیز ملزم به ایجاد تغییراتی در کسب‌و‌کارتان خواهید شد، این 10 نکته را به خاطر داشته باشید تا احتمال موفقیت تغییرات سازمانی (و رشد کسب‌و‌کارتان ) را بیشتر کنید.


1. تقاضا برای انجام کار الف در حالی که پاداش‌ها برای انجام کار ب است. مطمئن شوید سیستم و فرآیند کاری سازمان با رفتارهای مطلوب در یک راستا قرار داشته باشند. به‌خاطر داشته باشید همیشه رفتاری را که تشویق می‌کنید، بیشتر تکرار می‌شود


2. برنامه‌ریزی اشتباه. تحلیل اشتباه در برنامه‌ریزی مساوی است با عدم انجام کار. بنابراین از ابتدا، تحلیل دقیق داشته باشید، مشکل را بیابید، آن را بهبود ببخشید و این کار را تکرار کنید


3. به سمت تغییرات کوچک گرایش داشته باشید. روی گام‌های منفرد، کوچک و باموفقیت سریع تمرکز کنید تا پیروزی‌های بزرگ و بلندمدت کسب کنید


4. تشکیل گروه‌های آزاد و غیررسمی. ارتباطات سریع و دائمی به اعضای تیم کمک می‌کند تا تصمیمات هوشمندانه‌تر اتخاذ کنند و نسبت به سازمان احساس مالکیت بیشتری داشته باشند


5. جزئیات درسرساز هستند. در سطح استراتژیک مرتب روی مفاهیم بحث نکنید. با روشن شدن رئوس برنامه کلی، از پرداختن به جزئیات در این سطح اجتناب کنید


6. برای تغییرات شما پیشقدم باشید. رهبری را در دست بگیرید و در انجام تغییرات اولین نفر باشید.


7. جمله «پرسنل ارزشمندترین منابع ما هستند» را همیشه به‌خاطر داشته باشید. تغییرات پایدار معمولا به پرسنل بستگی دارند. حتی بهترین نرم‌افزارهای کاربردی نیز وقتی کارآیی دارند که پرسنل آنها را نصب کنند، به‌کارگیری آنها را آموزش ببینند و به درستی از آنها استفاده کنند


8. فقدان دلیل قانع‌کننده برای تغییر. حتی بهترین برنامه‌ریزی‌ها باید یک داستان قوی پشت سرشان داشته باشند که از آنها حمایت کند. داستان شما باید بتواند پلی بین چالش‌های امروز و روشنی‌های فردا ایجاد کند


9. انرژی و منابع خود را صرف غلبه بر موانع تغییر کنید. از پشتیبان‌هایتان حمایت کنید و اجازه دهید دیگران به اختیار خودشان از شما دنباله‌روی کنند


10. به یکباره درون آب سرد شیرجه نزنید. اگر به جای تغییر بخش‌هایی که احتیاج به تغییر دارند، کل سیستم را تغییر دهید، خرابی‌های ایجاد شده شما را در دستیابی به اهداف جدید ناکام خواهند گذاشت.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۰۸

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد