درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11057صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 4 خرداد 1393 - 18:59
5 نکته برای بررسی تنفر در Yelp
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)، ریچارد برونل- اگر شما ارتباطگر یک برند مصرفی هستید، نیاز دارید که نیروی بررسی های آنلاین را برای موفقیت و شکست محصولات و خدمات تان استفاده کنید.
  

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)، ریچارد برونل- اگر شما ارتباطگر یک برند مصرفی هستید، نیاز دارید که نیروی بررسی های آنلاین را برای موفقیت و شکست محصولات و خدمات تان استفاده کنید. انجمن های آنلاین نظیر یلپ و فهرست های انجی به مصرف کنندگان اجازه می دهد که هر کسی نظر خودش را بدهد و این برخی اوقات می تواند اثر مخربی بر بخش فروش اینترنتی شرکت داشته باشد.


شوینده اسپرینگ فیلد حدید، در ویرجینیا، یک مثال کامل در این زمینه است. بعد از یک سری از بررسی های بد در یلپ که در سال 2012 برای این شرکت انجام شد، کسب و کار جو حدید 30% افت کرد. وی معتقد بود که رقبای شرکتش با برگزاری یک کمپین ارائه بررسی های منفی به عمد به کسب و کارش صدمه زده اند.، و او یلپ را برای هویت و پیام دهندگانش به طور قانونی مورد پیگرد قانونی قرار داده است. پرونده وی به دیوان عالی ویرجینیا رسیده است و در ماه آینده رای نهایی صادر می شود.


یلپ بیان می کند که نظر دهندگان بر اساس متمم اول قانون اساسی محافظت شده اند و آنهایی که بدون نام نظر می دهند معمولا نظرات صادقانه تری ارائه می دهند. متاسفانه، بی نام ونشان بودن می تواند مسئولیت پذیری افراد را کاهش دهد.


شما نمی خواهید که برندتان باعث از میان رفتن کسب و کارتان شود، و قطعا نمی خواهید که به دادگاه احضار شوید. در این نوشتار نکاتی چند در خصوص بررسی پیام های منفی افراد ناشناس که می تواند به جلوگیری از آسیب به برندتان کمک کند.


• چشمان خود را به برندتان در وب بدوزید. شما باید هشدارهایی را در سیستم های هشدار اینترنتی نصب کنید که آخرین محتواهای یافته شده در موتورهای جستجو نظیر گوگل و یاهو را برایتان ارسال کند. به جستجوی مداوم در یلپ و سایر سایت های بررسی مشتریان برای دیدن و شنیدن صدای مردم عادت کنید.


• به محض دریافت نظرات منفی به آنها پاسخ دهید. نگذارید هیچ بررسی بدی بدون پاسخ باقی بماند و مثل گلوله برفی کوچکی که از کوه می غلطد بزرگ شود. یک پاسخ به موقع نگرانی واقعی شما را برای تجربه مشتریان نشان می دهد و ممکن است از بررسی های منفی دیگر و بحث های جانبی جلوگیری می کند.


• عذرخواهی کنید. پوزش و اظهار پشیمانی و میل به جبران تجربه منفی که پیام دهندگان آن را مطرح کرده اند، امری حیاتی است.


• از بررسی های منفی به نفع خود استفاده کنید. یک بررسی منفی برخی اوقات می تواند توجه به جنبه های منفی برند را به همراه داشته باشد که قبلا از آن بی اطلاع بوده اید. از مصرف کنندگان خود بیاموزید.


• چند چشم انداز داشته باشید. تعداد زیادی از بررسی های یلپ در واقع بسیار مثبت هستند. یک ارتباطگر خوب قادر است که با لحنی یک بررسی بد را پاسخ دهد که از شکایت جدی و تنفر قدیمی جلوگیری کنید. نظرات منفی را شخصی تلقی نکنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/04/03/5-tips-for-handling-the-hate-on-yelp/?hq_e=el&hq_m=2860183&hq_l=12&hq_v=472ca672b1

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
روح الله چراغی
| 1393/3/5 - 09:53 |     0     0     |
جدید و جالب بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد