درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11035صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 خرداد 1393 - 10:03
کسب عنوان برتر نهمین جشنواره روابط‌عمومی اصفهان توسط روابط‌عمومی اتاق استان
روابط عمومی اتاق اصفهان با حضوری مؤثر در نهمین جشنواره روابط عمومی استان در بخش‌های «اطلاع‌رسانی و انتشارات » و «تشریفات در روابط عمومی » موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره شد.
  

کسب عنوان برتر نهمین جشنواره روابط‌عمومی اصفهان توسط روابط‌عمومی اتاق استان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «غلامرضا قائدیها» مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان روابط عمومی را قطب مدیریت استراتژیک و تعیین‌کننده خط و مشی عنوان کرد و گفت: «امروزه روابط‌عمومی تنها یک روابط عمومی صرف نیست و به عنوان یک مدیریت مطرح است
وی افزود: «روابط عمومی‌ها ارتباط بین داخل و خارج سازمان را بر عهده دارند و باید در تعادل بین این ارتباطات ابتکار عمل داشته باشند


«عباس میرزایی‌نیا» دبیر انجمن فرهنگی روابط‌عمومی اصفهان از رقابت 97 اثر در نهمین جشنواره روابط‌عمومی‌های استان خبرداد و گفت: این آثار در شش بخش تقسیم‌بندی شده‌اند


وی معرفی فعالیت‌ها ی برتر روابط‌عمومی، افزایش اثر بخشی برنامه‌های روابط‌عمومی با ارج نهادن و ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های روابط عمومی، تقویت و توسعه تحقیق و پژوهش و برنامه‌ریزی در حوزه روابط‌عمومی، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های تخصصی و حرفه‌ای روابط عمومی را مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.


در پایان این مراسم در بخش روابط عمومی‌های الکترونیک، از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه سپاهان، شرکت سرمایه گذاری توسعه سپاهان و شرکت توزیع برق استان اصفهان تقدیر شد و در بخش تبلیغات و مناسبت‌ها از روابط عمومی گروه غذایی میعاد، شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان، شرکت گیتی پسند، شرکت پرشین فولاد، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان و اداره‌کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان تجلیل شد.


داوران جشنواره در بخش پژوهش و افکار سنجی شرکت توزیع برق اصفهان و شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان را به عنوان روابط عمومی‌های بر‌تر معرفی کردند و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، شرکت فولاد مبارکه سپاهان، اداره‌کل دامپزشکی استان، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصفهان به عنوان روابط‌عمومی‌های موفق در زمینه اطلاع‌رسانی و انتشارات مورد تقدیر قرار دادند.


در بخش برنامه‌ریزی و توانمندسازی، شرکت صنایع کاشی نایین، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و شرکت توزیع برق استان رتبه‌های بر‌تر را به خود اختصاص دادند و در بخش تشریفات روابط‌عمومی اتاق اصفهان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره‌کل هلال احمر استان، اداره‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان و در بخش نوآوری در روابط عمومی شرکت گیتی پسند، اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های اصفهان مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند.

 

منبع: روابط عمومی اتاق ایران

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد