درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11034صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 خرداد 1393 - 10:01
استاندار بوشهر:
روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند
استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند و زمینه‌ساز ارتباط و تعامل دو سویه و موثر بین دولت و مردم باشند.
  

روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مصطفی سالاری ظهر امروز در گردهمایی علمی، تخصصی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در معرفی و چگونگی فعالیت‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و همچنین ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم نقشی بسیار اساسی دارند، و در ادامه نیز به واسطه انتقال نظرات و پیشنهادات مردم به مدیران وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

 

استاندار بوشهر در خصوص رویکرد نوین روابط ‌عمومی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی فاصله بگیرند و با بروز بودن و استفاده از شیوه‌های مدرن با دنیای الکترونیک و استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی زمینه‌ساز ارتباط و تعامل دو سویه و موثر بین دولت و مردم باشند.

 

سالاری با تاکید بر دیدگاه دولت تدبیر و امید در خصوص عملکرد روابط عمومی‌ها اذعان داشت: تاکید دولت تدبیر و امید بر عملکرد روابط‌ عمومی بر اساس شفافیت و صداقت است، ارائه و انتشار اخبار و اطلاعات باید بر اساس واقعیت‌ها و مستندات موجود انجام شود.

 

استاندار بوشهر در خصوص تعامل با رسانه بیان داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید تعامل تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند و از ظرفیت‌های رسانه‌ها، ارباب جراید و صدا و سیما در انتشار به موقع اخبار و اطلاعات استفاده مناسبی داشته باشند.

 

وی در ادامه در خصوص ضرورت برنامه‌ریزی و خلاقیت روابط عمومی‌‌ها افزود: خلاقیت و نوآوری باید در دستور کار روابط ‌عمومی‌ها باشد، مدیران روابط ‌عمومی نباید در انجام وظایف خود دچار روزمرگی شوند و با برنامه‌‌‌ریزی مناسب و ارائه راهکار‌های علمی و عملی، مبتکر ایده‌هایی جدید و کارساز باشند.

 

استاندار بوشهر در مورد تسهیل ارتباط  بین مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریز مناسب‌تری برای ارتباط مردم و مسئولان وجود داشته باشد و در همین راستا هم‌اکنون سامانه 111 در استان برای ارتباط مردم با مدیران و پاسخگویی به مشکلات مردم طراحی شده که این سامانه نیز باید تقویت تا مسیر کوتاه‌تری برای پاسخ به مشکلات مردم ایجاد شود.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد