درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11011صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 خرداد 1393 - 04:43
پنج درخواست فعالان روابط‌عمومی از رئیس جمهور
در آخرین روز هفته روابط‌عمومی طومار امضاء شده توسط استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور آماده ارسال و تقدیم به ایشان شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در این طومار که به امضاء دکتر احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران رسیده پنج درخواست فعالان روابط‌عمومی از رئیس جمهور مطرح شده است متن کامل این طومار چنین است.  

 

محضر رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

با سلام و احترام

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های جناب‌عالی و اعضای محترم دولت جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و آبادانی بیش از پیش کشور عزیزمان و با آرزوی توفیق روزافزون، خرسندیم به استحضار برسانیم که در یک دهه اخیر، استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کشور با درک اهمیت حرفه، هنر و مهارت این دانش میان رشته‌ای و در قالب انجمن‌ها و مؤسسات خصوصی و بدون کمترین اتکاء به منابع دولتی به ارتقای دانش و تخصص حرفه‌ای خود همت گمارده و با تلاشی آگاهانه و مستمر به جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی نهاد روابط‌عمومی که در ایران عزیز بیش از 60 سال سابقه دارد، پرداخته‌اند.

هم‌اکنون فعالان این حوزه در دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران، امیدوارند دولت محترم تدبیر و امید با ایجاد زمینه‌های لازم و با بهره‌گیری از راه‌حل‌های روابط‌عمومی، امکان نقش‌آفرینی مؤثرتر و هدفمندتر این نهاد مقدس را فراهم کند.


 

جناب آقای رئیس‌جمهور؛

امضاء‌کنندگان این طومار که جملگی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی هستند به شما اطمینان می‌دهند برنامه‌های دولت محترم با بهره‌مندی از روابط‌عمومی، سریع‌تر، کم‌هزینه‌تر، تأثیرگذارتر و با پشتوانه محکم‌تری از افکار عمومی به بار خواهد نشست. برای تحقق این امر، عنایت مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران را به این موارد جلب می‌نماید:

1- روابط‌عمومی بیش از هر زمان دیگری تخصصی شده است. انتصاب مدیران روابط‌عمومی بر اساس معیارهای علمی و با توجه به تجارب حرفه‌ای افراد موجب موفقیت بیش از پیش وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی خواهد شد.

2- اجرای برنامه‌های کلان ملی مانند قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با استفاده از پیوست‌های روابط‌عمومی، تضمین خواهد شد چرا که تحقیق و نظرسنجی پشتوانه اصلی کار روابط‌عمومی است.

3- ایجاد مقاطع تحصیلی تکمیلی و تخصصی در دانشگاه‌ها در رشته روابط‌عمومی، آموزش مستمر، علمی و متناسب با تغییرات زمانی و مکانی را در پی خواهد داشت.

4- انجمن‌ها و مؤسسات فعال، ظرفیت‌های مناسبی را برای پیشرفت روابط‌عمومی و پاسخگویی درست به مردم در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی ایجاد کرده‌اند. اخذ مشاوره از آن‌ها  به هنگام تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها علاوه بر از بین بردن آزمون و خطاهای پر هزینه، شأن و منزلت نهادهای مسؤول را نزد افکار عمومی بالا خواهد برد.

5- حضور و انتصاب مشاور روابط‌عمومی توسط حضرتعالی، حکایت از اهمیت این نهاد، نزد عالی‌ترین مقام اجرایی کشور دارد.

عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگان خداوند منان مسئلت دارم.


 

منبع: ستاد خبری جشن روز ملی روابط عمومی


 


 


 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد