درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:30   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10984صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 08:58
معرفی کتاب: سفر به دنیای روابط عمومی2
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط ‏ عمومی دو» نوشته دیریدکی.برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط ‏ عمومی دو» نوشته دیریدکی.برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

 

دیردر کی. برکنریج مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز، یک کارگزاری ارتباطات بازاریابی در نیوجرسی است. او که یکی از کهنه‌سربازان صنعت روابط‌عمومی است،‌ گروه خلاقی از مدیران روابط‌عمومی و بازاریابی را رهبری می‌کند که برای افزایش آگاهی از علامت تجاری موکلین خود، کارزارهای روابط‌عمومی راهبردی و خلاق تنظیم می‌کنند. او به مدیران ارشد شرکت‌هایی چون اینسنت وان،‌ جی‌وی‌سی، مایکل سی. فینا،‌ خدمات فن‌آوری کوالیتی‌ و شبکه‌های نوری مترو آر‌سی‌ان مشاوره می‌دهد.

 

نویسنده کتاب همچنین استاد دانشگاه فرلی دیکینسون در مدیسونِ نیوجرسی است و به تدریس روابط‌عمومی و بازاریابی تعاملی برای برنامه مدیریت تجارت جهانی مشغول است. او نویسنده دو کتاب «ابزار جدید روابط‌عمومی» و «ترویج علامت تجاری در سایبر: توسعه علامت تجاری در اقتصاد دیجیتال» برای انتشارات اف‌تی پرنتیس هال است.

 

"دیردر" درباره موضوعاتی چون روابط‌عمومی،‌ بازاریابی دیجیتال‌ و ترویج علامت تجاری در انجمن روابط‌عمومی آمریکا،‌ انجمن ملی رادیو و تلویزیون،‌ مؤسسه تحقیقات راهبردی،‌ سازمان مدیران زن و کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی سخنرانی کرده است. او عضو انجمن روابط‌عمومی آمریکا است و عضو هیئت مدیره شعبه نیوجرسی انجمن و باشگاه تبلیغات نیوجرسی بوده است.

 

«روابط‌عمومی دو» در واقع، از وب یک و کانال جدید آن برای توزیع اطلاعات الهام گرفته است. این پدیده همه چیز را دست‌خوش تغییر کرده است. رسانه سنتی را وادار به تکامل کرده است. طیف کاملاً جدیدی از تأثیرگذاران را با سازوکاری متفاوت برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات پدید آورده و روش معمول و روزانه جستجو برای اخبار را تغییر داده است.

این کتاب، فلسفه و روشی برای بهبود کیفیت کار، تغییر بازی‌ و مشارکت دادن مردم به گونه‌ای آگاهانه‌تر و تیزهوشانه‌تر است. این پدیده در باره ابزار جدید وب نیست. آن‌ها فقط ابزاری برای تسهیل گفتگو هستند ...

 

آنطور که شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران گزارش داده، هدف این کتاب درک روابط‌عمومی جدید برای احیای آن است. "دیردر برکنریج" نتیجه سال‌ها تجربه و اشتیاق خود به این حرفه را در صفحات این کتاب گنجانده است تا به شما توانایی تغییر و در نهایت مشارکت در رسانه جدید بدهد. بدین منظور،‌ شما روش‌های ارتباطات امروز را خواهید آموخت. روش‌هایی که به شما کمک می‌کند وارد گفتگوهای معنادار شوید و روابط قوی‌تری - شخصی و حرفه‌ای - با مشتریان،‌ تأثیرگذاران،‌ متخصصان و رسانه‌های سنتی و مانند آن‌ها برقرار کنید.

 

«از پی‌آر تا پی‌آر 2 تا روابط‌عمومی، درآمدی بر روابط عمومی 2، انفجار بزرگ، پیش بروید و تفریح کنید، بهترین و به یاد ماندنی‌ترین منابع ارتباطی، بهترین تعهدی که تاکنون به انجام رسانده‌اید، مصاحبه‌ای با متخصصان سیژن، اینترنت با بودجه شما همخوانی دارد، برای برقراری ارتباط تا کجا باید پیش رفت، عامل انسانی برای شما یک مزیت است، رسانه اجتماعی و کسی که باید بر آن نظارت شود، ابزار پیشرفته شما برای نظارت، اتاق‌های خبر تعاملی:‌ چگونه رسانه‌ها را جذب کنیم، می‌توانید خود مدیریت اتاق خبر را به عهده گیرید، شکلی جدید برای شروع گفتگو، برای رسانه اجتماعی آماده باشید، چند توصیه برای برنامه‌نویسان نوپای روابط عمومی 2، چه زمانی باید از یک متخصص کمک بگیرید، دسترسی به مخاطبان از طریق شبکه اجتماعی، شبکه اجتماعی چگونه علامت تجاری شما را تغییر می‌دهد؟، تجهیزات بازاریابی خود را افزایش دهید، حرکت به سمت آینده با آر.اس.اس، 10 دلیل برای استفاده یک متخصص از ویدیو، استفاده از صدا و تصویر برای موفقیت ارتباطات روابط‌عمومی 2، تجدیدنظر درباره ارتباطات بر اساس رفتار مصرف‌کننده، مخاطبان خود را نزدیک خود نگه دارید، روابط‌عمومی 2 به معنی روابط‌عمومی عالی است، راه رسیدن به ارتباطات عالی، علامت تجاری شما و روابط‌عمومی 2 و...» از عناوین فصول این کتاب خواندنی است.

این کتاب در4 بخش و پانزده فصل در 308 صفحه و با قیمت 18هزار تومان منتشر شده است.

 

منبع: خبرآنلاین

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد