درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 08:04   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 08:50
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی)
 مهدی باقریان انتشارات کارگزار روابط عمومی -  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.


نویسنده کتاب حاضر ویژگی‌ها و مؤلفه‌های اثربخشی گردهمایی‌ها را در این اثر برشمرده و تقسیم وظایف، برقراری نظم و ترتیب و سازماندهی امور را نخستین ویژگی یک گردهمایی موفق دانسته است. وی همچنین گردهمایی را مفید معرفی کرده که وظیفه انتقال دانش‌هایی را که قبلاً تجربه نشده است بر عهده بگیرد.


بر اساس اعتقاد باقریان، فلسفه برگزاری یک گردهمایی آن است که شماری صاحب نظر و صائب نظر در یک مقوله خاص دور هم جمع شوند تا از کنار هم گذاشتن نظرات آن‌ها، الگو و روش مشترکی برای اجرا
انتخاب شود.


در این کتاب مؤلف به پرسش‌هایی اساسی پاسخ می‌دهد؛‌ از جمله این‌که آیا جامعه از طریق برگزاری چنین گردهمایی‌هایی، به نتایج قابل قبولی دست می‌یابد که هزینه سنگین آن را توجیه کند؟ آیا برگزاری آن دردی از دردهای جامعه را درمان خواهد کرد؟ آیا در افزایش کارایی دستگاه‌های مربوط تأثیری داشته است؟ و...


اثر حاضر که در راستای کاربردی کردن مباحث روابط عمومی انتشار یافته در 9 فصل گردآوری شده است و نویسنده آن با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را بطور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد. مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف این کتاب، به یک یا چند مورد خاص تکیه ندارد، بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده است.

 

منبع: روزنامه ایران

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=5758

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد