درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1097صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 20 تیر 1391 - 15:00
مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ رویکرد روابط عمومی دانشگاه ها در سال تولید ملی را تبیین کرد
علیرضا کریمیان در همایش مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه ها در سال جدید که به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید تلاش کنند با معرفی توانایی ها و امکانات دانشگاه¬ها و مراکز علمی و پژوهشی با حوزه¬های کاربرد زمینه¬های بیشتر ارتباط این دو حوزه را فراهم کنند
  

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رویکرد روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی پیوند دادن دانشگاه ها و حوزه های کاربرد است.
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ، علیرضا کریمیان در همایش مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه ها در سال جدید که به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید تلاش کنند با معرفی توانایی ها و امکانات دانشگاه¬ها و مراکز علمی و پژوهشی با حوزه¬های کاربرد زمینه¬های بیشتر ارتباط این دو حوزه را فراهم کنند
وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر دانشگاه ها و مراکز علمی در سال¬های اخیر و کسب رتبه اول منطقه که 14 سال پیش از تکلیف سند چشم انداز اتفاق افتاده است گفت: اکنون در مرحله ای هستیم که باید این تولیدات علمی به فناوری و محصول تبدیل شود که برای تحقق این امر لازم است ارتباط بیشتری بین دانشگاه و حوزه های کاربرد فراهم شود.
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم با اشاره به تکلیف قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر جذب بیش از 25 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه ها گفت: بر همین اساس ضروری است اطلاع رسانی وسیعی از دانشگاه ها در قالب های مختلف از جمله اطلاع رسانی از سایت ها و فضاهای مجازی توسط روابط عمومی ها انجام پذیرد.
کریمیان افزود: روابط عمومی ها باید با معرفی امکانات و توانایی¬های مراکز رشد و کارآفرینی به جامعه و انعکاس نیازهای حوزه های کاربرد به این مراکز به رفع مشکلات داخلی و تبدیل علم به ثروت کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه در دوران اوایل انقلاب رشد کمی آموزش عالی محور فعالیت های دانشگاه ها بود، گفت: در دوران بعد از دفاع مقدس نیز بتدریج در کنار توجه به فعالیت¬های آموزشی مسایل پژوهشی در اولویت قرار داشت و در ادامه این مسیر تکاملی در حال حاضر به مسایل فناوری توجه بیشتری صورت می¬گیرد که در این زمینه روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری با اطلاع رسانی صحیح از پیشرفت¬ها و دستاوردهای علمی دانشگاه ها می¬توانند زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی و تجاری¬سازی علوم را فراهم کنند.
کریمیان فعالیت¬های صورت گرفته در حوزه آموزش عالی را از افتخارات کشور خواند و گفت: تعداد دانشجویان کشور از 175 هزار دانشجو در سال57 هم اکنون به بیش از 4 میلیون و دویست هزار نفر افزایش یافته که در سطح 2 هزار و 450 مرکز آموزش عالی در اقصی نقاط کشور مشغول به تحصیل هستند.
وی پیشرفت¬های بدست آمده را حاصل تلاش¬های پس از انقلاب و به برکت خون شهداء به ویژه شهدای علمی سال-های اخیر دانست و گفت: اگر جامعه دانشگاهی به درستی در این راه گام بردارد پیشرفت و توسعه سریعتر کشور امکان¬پذیر خواهد بود.
لازم به ذکر است گردهمایی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی روزهای 20 و 21 تیرماه سالجاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود که برگزاری 3 کارگاه آموزشی شامل مستندسازی فعالیت های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری و فرآیند برنامه¬سازی و ارتباط با رسانه و همچنین تشکیل 2 کارگروه شامل کارگروه نیروی انسانی و بودجه و کارگروه فعالیت¬های اصلی روابط عمومی از جمله برنامه های این همایش می باشد
گفتنی است شرکت¬کنندگان در این همایش با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه تبریز باردیگر با آرمانهای شهدا و امام (ره) تجدید پیمان کردند.
خبرگزاری آریا - رئیس دانشگاه تبریز گفت: روابط عمومی ها دانشگاه ها می توانند با معرفی توانایی¬ها ، امکانات و عملکرد و دستاوردهای دانشگاه نقش مهمی را در ارتقاء جایگاه این مراکز ایفا کنند.
دکتر سیدمحمد تقی علوی که در مراسم افتتاحیه گردهمایی مدیران روابط عمومی دانشگاه¬ها و مراکز پژوهشی و فناوری در دانشگاه تبریز افزود: شناخت افکار عمومی، سیاستگزاری و برنامه¬ریزی در انعکاس اهداف و فعالیت¬های سازمانی، تقویت ارتباط کارکنان و مدیران ، تدوین تقویم جامع ارتباطات سازمانی، فراهم آوردن زمینه تکریم ارباب رجوع از وظایف مهم روابط عمومی¬ها به شمار می رود
وی گفت:نظرسنجی از مخاطبان سازمان و تحلیل نظرات آنان،کسب اطلاعات کامل از محیط پیرامون و فضای مجازی ارایه اطلاعات و تنویر افکار عمومی در مواقع لزوم، ارایه اطلاع رسانی صحیح و دقیق، تدوین برنامه سالانه مصاحبه¬های مسئولین، انتشار گزارش عملکرد و معرفی توانایی و امکانات سازمان به زبان¬های مختلف و ارایه مشاوره قوی به مدیران، از دیگر موضوعاتی است که روابط عمومی¬ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در زیر مجموعه های وزارت علوم اظهار داشت: هم اکنون در سایه این حمایت ها و حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه¬ها در مهمترین شوراهای تصمیم گیری دانشگاه ها سبب شده تا روابط عمومی ها نقش مهمتری را به گذشته ایفا کنند.
دکتر علوی در بخش دیگری از سخنان خود کسب عنوان یکی از 10 برتر کشور توسط دانشگاه تبریز را از افتخارات دانشگاهیان تبریز ذکر کرد که با همت و همکاری تمام مجموعه دانشگاه حاصل شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه تبریز به عنوان یک دانشگاه جامع و بزرگ در 92 رشته دکتری و در تمامی گروه های عمده تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد، گفت: در طول حیات دانشگاه تبریز چندین دانشگاه اقماری از آن منفک شده که در توسعه علمی منطقه نقش بسزایی داشته است.
وی افزود: دانشگاه تبریز در حال حاضر نیز با دارا بودن چندین دانشکده اقماری و همچنین پردیس بین¬المللی ارس که از پردیس¬های موفق وزارت علوم و تحقیقات می باشد روند توسعه علمی منطقه را ادامه می¬دهد
دکتر علوی گفت: دانشگاه تبریز به عنوان مشهدالشهدای دانشگاه های کشور مشهور شده که اعطای این عنوان به خاطر شهادت 22 تن از دانشجویان دانشکده فنی این دانشگاه در بمباران مستقیم رژیم بعثی و همچنین شهادت بیش از 200 نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز در دوران دفاع مقدس حاصل شده است.
رییس دانشگاه تبریز اظهار داشت: هم اکنون در پردیس بین المللی ارس یک هزار و 300 نفر در 21 رشته کارشناسی ارشد و 8 رشته دکتری مشغول به تحصیل می باشند که با توجه به هم¬مرز بودن آذربایجان شرقی با 5 کشور همسایه امکان توسعه بیشتر این پردیس وجود دارد و سیاست این دانشگاه گسترش بیشتر این پردیس می باشد.
دکتر علوی یکی از مهمترین رویکردهای دانشگاه تبریز را در سال های اخیر توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی و ارتباط با صنعت و درآمدزایی برای دانشگاه عنوان کرد و گفت: در سال 87 میزان درآمدهای اختصاصی دانشگاه تبریز 17میلیارد ریال بود که در پایان سال 90 این رقم به 130 میلیارد ریال رسیده که تلاش داریم در سال 91 آن را به 180 میلیارد ریال رسانده و 30 درصد بودجه دانشگاه توسط خود دانشگاه تامین شود.
حجه لاسلام و المسلمین خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه تبریز نیز در این آیین در سخنانی به اهمیت فعالیت¬های روابط عمومی پرداخت.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد