درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1096صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 20 تیر 1391 - 14:58
صدا و سیما برنامه‌های حفظ جنگل‌ را مجانی تولید کند
  

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: سازمان صدا و سیما موظف است برنامه‌های مد نظر حفظ جنگل‌ها را بدون دریافت یک ریال تولید کند.

خلیل عابدینی عصر امروز در هفدهمین گردهمایی تخصصی آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی کشور که به مدت دو روز در مرکز آموزش و توانمندسازی در کلارآباد برگزار شد، افزود: هدف ما از برگزاری این گردهمایی رسیدن به اهدافی است که سازمان مدنظر دارد و برای رسیدن به این اهداف نیازمند توجه به جریان‌های درون سازمانی هستیم تا از یک عملکرد مناسب برخودار شویم.

وی اظهار داشت: بحث مهم دیگر ما این است که باید در جریان سازی‌های سازمان یا ارگان خود بدون در نظر گرفتن سلیقه‌های شخصی خودمان فعالیت کنیم.

عابدینی تاکید کرد: بحث مشاوره و اطلاع‌رسانی ارتباط از درجه اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسئولیت‌های مهم و حساس ما در روابط عمومی جلوگیری از دخالت‌های سایر واحدها در حوزه کاری و حفاظت از حریم سازمانی در برابر جوسازی‌ها است که ما باید مقاومت و پیشگیری مناسبی در برابر جریان‌سازی‌ها داشته باشیم تا بتوانیم آنها را تعدیل و کاهش دهیم.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور همکاری و تعامل متقابل و هدفمند با رسانه‌ها را از درجه اهمیت بالایی ارزیابی کرد و گفت: اخلاق روابط عمومی حرفه‌ای حائز اهمیت است و استانداردسازی روابط با رسانه‌ها کمک زیادی به کار ما خواهد کرد.

عابدینی گفت: تخصصی شدن وظایف به ما کمک می‌کند نگرش‌مان به مسائل نیز تخصصی شود که نتایج حاصله چشمگیرتر خواهند بود.

وی افزود: بحثی که امروز در حوزه کار ما مطرح است و چالش‌هایی که با آنها مواجه هستیم آموزش، تشکیلات، نیروی انسانی و اعتبارات است که همه مهم هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

عابدینی در پایان پیام معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری را قرائت کرد که در آن بحث اهمیت جنگل‌ها و مراتع، تلاش در حفظ و حراست آن، بحث اهمیت جنگل‌ها و مراتع، تلاش برای پیشگیری در تعرض به بیت‌المال، ارائه اطلاعات و آمار رسمی دقیق و کار برای رضای خدا و حفظ روحیه جهادی، جهت‌گیری سازمان در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حفظ جنگل‌ها و مشارکت مسئولان روابط عمومی در ساخت برنامه‌های فرهنگ با مشارکت صدا و سیما آورده شده بود و اینکه در این راستا سازمان صدا و سیما موظف است برنامه‌های مد نظر را بدون دریافت یک ریال تولید کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد