درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10958صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 1 خرداد 1393 - 14:55
روابط عمومی ها در گزارش خود بی طرفانه عمل کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری گفت : روابط عمومی ها نماینده مردم هستند و لذا باید اخلاق مردم مداری را رعایت کنند .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری گفت : روابط عمومی ها نماینده مردم هستند و لذا باید اخلاق مردم مداری را رعایت کنند .

 

به گزارش شارا به نقل از خبرنگار ایرنا، مهدخت بروجردی علوی در همایش گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان، اهمیت جایگاه روابط عمومی در یک سازمان را تشریح کرد .

وی در بیان اهمیت تهیه گزارش عملکرد با بیان اینکه به هیچ کس بجز خودتان برای گزارش عملکرد اعتماد نکنید، گفت: اهمیت گزارش عملکرد هر سازمان در این است که مردم را به رسمیت بشناسد .

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری ، نخستین مطلب درباره تهیه گزارش عملکرد را تعیین شاخص های مهم حوزه کاری عنوان کرد و گفت : این شاخص ها را باید با مسولان رده بالای سازمان در میان بگذارید تا مطرح شود .

وی تصریح کرد: روابط عمومی خوب ناشی از سازمان خوب است اگر در مکانی هستید که احساس می کنید نمی توانید کار کنید ماندن شما بی فایده است .

بروجردی یادآور شد: ویژگی های عملکرد خوب این است که روابط عمومی ها در گزارش خود بی طرفانه عمل کرده و اصول نگارشی را رعایت کنند .

وی با اشاره به لزوم شناسایی مناسبت ها و برنامه ریزی ها برای آنها اضافه کرد: شناخت مناسبت ها برای روابط عمومی ها مهم است و می توان با آن ، گزارش عملکرد تهیه کرد .

استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه شماها نماینده مردم هستید و لذا باید اخلاق مردم مداری را رعایت کنید ، بر رعایت اخلاق حرفه ای در روابط عمومی تاکید کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد