درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10955صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1393 - 05:24
روابط عمومی چیست؟ رییس بهزیستی نظر می دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بخشی از سازمان است که وظیفه شناخت فرصت‌ها و محدودیت‌ها را بر عهده دارد و در پی آن است تا با بهترین استفاده‌ها از فرصت‌ها، توانایی‌های آن سازمان را به خوبی نمایان سازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بخشی از سازمان است که وظیفه شناخت فرصت‌ها و محدودیت‌ها را بر عهده دارد و در پی آن است تا با بهترین استفاده‌ها از فرصت‌ها، توانایی‌های آن سازمان را به خوبی نمایان سازد. این بخش، به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات و مطالبات بر حق جوامع انسانی برای خدمت، تکوین و سامان یافته‌اند. از این‌رو، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی انتقادی هوشمندانه و منصفانه در راه‌های طی شده و فراز و نشیب‌های فراوان آن و نیز ترسیم چشم‌اندازی روشن از آینده که می‌باید و می‌تواند در خور شأن و منزلت انسان امروز، طراحی و تدبیر شود.

 

 رئیس سازمان بهزیستی کشور طی پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به به همه مدیران و همکاران همیشه همراه و صمیمی سازمان بهزیستی تبریک و شاد باش گفت.
 27 اردیبهشت، در تقویم ملی کشور به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نام‌گذاری شده است؛ لذا با توجه به این مهم، از جانب نخستین نهاد مدنی در حوزه خدمت‌رسانی، صمیمانه به تمامی دست‌اندرکاران صدیق، سخت‌کوش و آرمان‌خواه در حیطه‌های روابط عمومی و ارتباطات تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای آنان در مسیر دشوار، حساس و ظریفی چون مهندسی راهبری، توسعه و تحقق همه‌جانبه ارتباطات اجتماعی و غلبه بر کاستی‌ها و مشکلات این راه خطیر، موفقیت روزافزون آرزو داریم.


روابط عمومی بخشی از سازمان است که وظیفه شناخت فرصت‌ها و محدودیت‌ها را بر عهده دارد و در پی آن است تا با بهترین استفاده‌ها از فرصت‌ها، توانایی‌های آن سازمان را به خوبی نمایان سازد. این بخش، به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات و مطالبات بر حق جوامع انسانی برای خدمت، تکوین و سامان یافته‌اند. از این‌رو، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی انتقادی هوشمندانه و منصفانه در راه‌های طی شده و فراز و نشیب‌های فراوان آن و نیز ترسیم چشم‌اندازی روشن از آینده که می‌باید و می‌تواند در خور شأن و منزلت انسان امروز، طراحی و تدبیر شود.


روابط عمومی بطور تاریخی اخلاق‌گراست و اساساً برای گفتگو میان سازمان و مردم شکل گرفته است و امروزه این گفتگو با فهمی که روابط عمومی‌ها از اقتدار افکار عمومی پیدا کرده‌، به گفتگوی آزاد  تبدیل شده است؛ به معنایی دیگر امروزه یک روابط عمومی سرآمد تلاش می‌کند با ترویج گفتگوی آزاد به مردم نزدیک‌تر شود.
 
براین اساس، وظیفه خطیر یک روابط عمومی پویا عبارت است از:
 پاسداری از حقوق مردم و مخاطبان را هرگز نازل‌تر از منافع و مصالح سازمان‌ها ندانند و همگامی و همسویی با مردم را بهترین شیوه برای پشتیبانی از مسئولان و خادمان بشناسند.
راستگویی، صداقت و واقع‌گرایی را بر بزرگ‌نمایی، اغراق‌گویی و تشریفات فردی ارجح بدارند.  
تخصص‌گرایی را به معنای بهره‌گیری از بهترین و کارآمدترین نیروها برای پیشبرد برنامه‌های ارتباطی مدنظر قرار دهند.
 
روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم باور کنیم که توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی به همراه غنای معنوی و ارزشی آن، نیازمند تقویت حضور مدیرانی دانامحور، تحول‌طلب و مردم دوست می‌باشد. با چنین چشم‌داشت‌ها، بیم‌ها و امیدها این روز بر تمامی رهروان سختکوش و مؤمن این عرصه‌، فرخنده و مبارک باد.   

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد