درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10945صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 10:33
نشست مدیران روابط عمومی ثبت احوال/ روابط عمومی مسوول انتقال مطالبات مردم به سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: اهمیت ثبت تغییر نشانی و کدپستی کمتر از اهمیت ثبت وقایع حیاتی ( ولادت و فوت) نیست و برای برنامه ریزی جامع در کشور این یک ضرورت است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: اهمیت ثبت تغییر نشانی و کدپستی کمتر از اهمیت ثبت وقایع حیاتی ( ولادت و فوت) نیست و برای برنامه ریزی جامع در کشور این یک ضرورت است.

 

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در نشستی که با حضور ناظمی اردکانی معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور، معاونین ، مدیران کل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل برگزار شد از کارکنان روابط عمومی سازمان تجلیل و تقدیر شد.

 

در این نشست دکتر ناظمی اردکانی با بیان اینکه نام گذاری یک روز به نام ارتباطات و روابط عمومی نشانگر اهمیت و تاثیرگذاری این حوزه در نظام اداری می‌باشد گفت: بدین منظور روابط عمومی بایستی نقش پل ارتباطی دو سویه بین سازمان و جامعه را بخوبی ایفاء نماید.

 

رییس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه کار روابط عمومی یک کار تعاملی است افزود: روابط عمومی باید ارتباطی مستمر با همکاران سازمان و با جامعه هدف داشته باشد و از هر فرصتی برای فرهنگ سازی درون سازمانی و برون سازمانی در جهت اهداف و ماموریتهای سازمان بهره برد.

 

ناظمی اردکانی با بیان اینکه روابط عمومی پلی میان مردم و سازمان است گفت: روابط عمومی با انتقال مطالبات مردم به سازمان می‌تواند به بهتر و سریعتر انجام شدن ماموریتهای سازمان کمک موثر و مهمی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان روابط عمومی بایستی از ذهنی خلاق برخوردار باشند بر آموزش‌های بیشتر کارکنان روابط عمومی تاکید کرد.

در این نشست  محسن کرمی، مهندس طریقت و مهندس پارسایی معاونین سازمان نیز با تاکید بر اهمیت و تاثیرگذاری نقش روابط عمومی در تحقق اهداف و ماموریتهای سازمان از تلاشهای انجام شده در حوزه روابط عمومی تقدیر و تشکر کردند.

 

در ابتدای این جلسه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ضمن ارائه گزارشی با بیان اینکه نگاه علمی و هوشمندانه مدیریت عالی سازمان به اهمیت و نقش روابط عمومی یک ظرفیت ارزشمند و یک ظرفیت طلایی برای ارتقاء جایگاه و کارکردی روابط عمومی در ثبت احوال است گفت: در دوران مدیریت ناظمی اردکانی روابط عمومی سازمان از لحاظ ساختاری به اداره کل مستقل ارتقاء یافته که افزایش کمی و کیفی خدمات در این حوزه را به دنبال داشته است.

 

تدین با بیان اینکه به جامعه مخاطب ما کل ایرانیان دارای هویت ایرانی هستند افزود: گستردگی جامعه هدف و توجه آحاد ایرانیان به اخبار مربوط به امور هویتی باعث شده است تا اخبار این سازمان از پربیننده‌ترین اخبار منتشره در رسانه‌ها باشد.

 

وی نگاه عالمانه و توقع بجا و شایسته رییس سازمان ثبت احوال از روابط عمومی در کنار اقبال گسترده از اخبار امور اسناد هویتی ایرانیان را فرصت کم نظیر برای ارتقاء فعالیتها و افزایش سطح علمی و توانمندیهای تخصصی در حوزه روابط عمومی دانست.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد