درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10920صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 06:33
اطلاع رسانی نقطه آخر زنجیره فعالیت دانشگاهها
روابط عمومی‌ها فقط بر محور ریاست دانشگاه تمرکز نکنند
وزیر علوم گفت: اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و عملکرد رئیس سازمان در راستای اهداف سازمانی تنها وظیفه روابط عمومی نیست بلکه عملکرد کلیت سازمان مدنظر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، فناوری و تحقیقات در همایش سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری گفت: اهمیت بالای روابط عمومی در دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری انکار ناپذیراست و اگر فعالیت واحدهای روابط عمومی نباشد جامعه در ارزیابی خود نسبت به عملکرد مراکز علمی دچار ابهام می شود.


وی ضمن تاکید بر اصلاح و تدوین آیین نامه ها برای تقویت جایگاه روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری گفت: تغییر نگرش یک موضوع فرهنگی است که با توصیه و بخشنامه تغییر نمی کند و جایگزینی مسئولان نیز تغییری در جایگاه روابط عمومی در سازمان نمی کند همانگونه که نگرش ها به پژوهش و آموزش نیز تغییری نکرده است.


وزیر علوم تاکید کرد: مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری نظام جامع پیشنهادها و انتقادها را در سازمان متبوع خود ایجاد کنند و نظرات و دیدگاه های موجود در خصوص عملکرد مدیران را به آنها انتقال دهند که در این راستا می توانند از سامانه های الکترونیکی نیز بهره بگیرند.


دکتر فرجی دانا افزود: از آنجا که تمرکز رسانه ها بر محور ریاست دانشگاه یا مرکز پژوهشی و فناوری است.

 

واحدهای روابط عمومی نیز بیشترین تراکم فعالیت اطلاع رسانی و اجرایی خودرا در این حوزه دارند لکن باید توجه کنند اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و عملکرد رئیس سازمان در راستای اهداف سازمانی تنها وظیفه روابط عمومی نیست بلکه عملکرد کلیت سازمان مدنظر است.


وی گفت: به کمبودهای مراکز روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری از حیث نیروی انسانی و امکانات آگاهی داریم ولی باید برای جبران آنها به وضعیت اقتصادی دولت و واقعیات موجود توجه کنیم.


وزیر علوم همدلی و همفکری را عامل موفقیت و پیروزی ملت ایران در دوران "پیچ تاریخی" دانست و اهمیت گردهمایی مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری را در مرتبه نخست برای افزایش همدلی و سپس برای رایزنی در خصوص مسائل جاری این بخش ارزیابی کرد.

 

منبع: ایمنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد