درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10914صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 05:31
روابط عمومی یک سازمان باید با اخلاق حرفه ای عمل را جایگزین شعار کند
رئیس انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به کارکردهای روابط عمومی، گفت: روابط عمومی یک سازمان باید با اخلاق حرفه ای عمل را جایگزین شعار کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  غلامرضا کاظمی دینان اظهار داشت: روابط عمومی نقش بسیار حساسی در سازمان ها دارد، چراکه بدون وجود روابط عمومی موفق سازمان نمی تواند به اهداف خود برسد یا در غیر اینصورت با صرف هزینه و زمان طولانی به هدف خود دست می یابد.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی در سازمان ها مسئول تغییر و تحول بوده و رابط میان افکار عمومی و سازمان اند، به طوری که انتظارات، خواسته ها و نیازهای مخاطبان را سنجیده و می توانند روش کار سازمان را بر مبنای آن تنظیم کنند.

 

رئیس انجمن روابط عمومی ایران همچنین گفت: روابط عمومی باید بداند که سلایق مخاطبان هر لحظه در حال تغییر است و به تبع آن روابط عمومی نیز باید سازمان را به طور مداوم به روز رسانی کند.

 

وی افزود: روابط عمومی باید از طریق اطلاع رسانی دقیق و شفاف  آگاهی لازم را به مردم و جامعه منتقل کند چراکه مخاطب آگاه مطالبه بجا دارد.

 

کاظمی دینان با بیان این مطلب که روابط عمومی مغز یک سازمان است، تأکید کرد: یکی از وظایف روابط عمومی سیستگذاری برای هدایت سازمان به سوی تحقق اهداف است، به عبارت دیگر روابط عمومی چراغ راه مدیریت یک سازمان و تصمیم ساز آن است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت ابزارهای ارتباطی، روابط عمومی باید خود را به اکثر رسانه ها مجهز کند، چرا که در غیر اینصورت نمی تواند با تمام مخاطبان خود  از قشرهای مختلف رابطه برقرار کند؛ نکته مهم دیگر عمل کردن به وعده هایی است که روابط عمومی یک سازمان به مخاطبان خود داده و در این صورت می تواند نسبت به سازمان متبوعه کسب اعتماد و آن را تبدیل به یک برند کند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی، گفت: روابط عمومی باید انتقادپذیر بوده و با اخلاق حرفه ای عمل را جایگزین شعار، همفکری را جایگزین تک گرایی، خوش بینی را جایگرین بدبینی کند.

 

کاظمی دینان همچنین در پاسخ به این سوال که مخاطبان یک سازمان چگونه می توانند در ارتقای سطح فعالیت روابط عمومی موثر باشند، تصریح کرد: روابط عمومی ابتدا باید ماموریت ها و وظایف خود را برای مخاطبان تبیین کند، در این صورت مخاطب توقعات خود را بر اساس آن تنظیم می کند و ارتباط دوجانبه موثر برقرار خواهد شد.

 

منبع: تبیان

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد