درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10909صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 05:09
رئیس جمهور در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی:
روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه زمینه مشارکت مردم را در آبادانی کشور فراهم آورند
رئیس جمهور طی پیامی تاکید کرد که روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه زمینه مشارکت مردم را در آبادانی کشور فراهم آورند.
  

روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه زمینه مشارکت مردم را در آبادانی کشور فراهم آورند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسن روحانی رییس جمهور به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در پیامی از روابط عمومی‌ وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی خواست با همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و با به‌کارگیری ابتکارات بدیع، قانونمند، هدفمند و هوشمند، زمینه مشارکت و حضور فعال بیش از پیش تمامی مردم عزیز را در آبادانی کشور فراهم آورند.


متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
«هفته روابط عمومی و ارتباطات» نه تنها در کشور ما به‌عنوان یک مناسبت ملی نامگذاری شده است که در سطح بین‌الملل نیز مورد بزرگداشت سایر ملت‌ها و دولت‌ها قرار دارد. ارزش و اعتبار این روزها برخاسته از جایگاه و نقش اساسی «مراکز روابط عمومی» سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است که ارتباط میان مردم را به نحو شایسته‌ای با حکومت و مدیران برقرار می‌سازند. به عبارت دیگر، رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت‌ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی‌ها تجلی می‌یابد و اهداف، رویکردها، مسئولیت‌ها، حقوق و وظایف دولت‌ها در قبال اقشار مختلف جامعه به طور عام و خدمات و ماموریت‌های ویژه سازمان مربوطه به طور خاص منعکس می‌شود.


بر این باورم که روابط عمومی‌ها باید مظهر و بازتابنده افکار، اراده و مطالبات به‌حق همه شهروندان کشور باشند و می‌توانند نقش بی‌بدیل و تعیین کننده در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان سازمان‌ها و نهادها و خصوصاً شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود کشور و همچنین مطالبات مردم ایفا کنند.


در دولت «تدبیر و امید» از تمامی مسئولین، کارشناسان و همه برادران و خواهران شاغل در مراکز روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی انتظار می‌رود ضمن تکریم مخاطبان و با تبیین اصول و منشور اخلاقی این دولت، ماموریت‌های مشخص ابلاغی را با هنر متعهدانه و مسئولانه درآمیخته و با هم‌اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و با به‌کارگیری ابتکارات بدیع، قانونمند، هدفمند و هوشمند، زمینه مشارکت و حضور فعال بیش از پیش تمامی مردم عزیز را در بسط و توسعه و آبادانی کشور فراهم آورند و در جهت بهبود شرایط ارتباطی میان کارگزاران و مسئولین اجرایی کشور با سطوح مختلف اجتماع، همت مضاعف و اهتمام ویژه نمایند.


اینجانب ضمن پاسداشت این هفته ارجمند، لازم می‌دانم از همه کارکنان، تلاشگران و فعالان این حوزه خطیر قدردانی نموده و توفیق روز افزون همگان را از خداوند متعال مسالت نمایم.
حسن روحانی

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد