درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10907صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 04:55
فرماندار بویراحمد:
نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها ویژه باشد/ نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس رویداد سازمان‌ها
فرماندار بویراحمد بر لزو توجه مدیران به حوزه روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه دو عامل مهم و موثر برای انعکاس رویدادها و واقعیت‌ها به جامعه هستند.
  

نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها ویژه باشد/ نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس رویداد سازمان‌ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  هوشنگ یاری‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته ارتباطات و تبریک روز روابط عمومی‌ها اظهار کرد: ‌روابط‌عمومی‌ها باید ارزش‌مداری را در تشکیلات اداری تقویت کنند و نباید جنبه ابزاری و توجیه‌گری داشته باشند.

 

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید افرادی خلاق و خوش برخورد باشند، گفت: در قرن بیستم روابط عمومی به طور مدام به یک شغل سازمان یافته مبتنی بر توسعه تخصص‌ها بدل شده و ساختارهای ارباب رجوع و نمایندگی‌ها وظایفی را مشخص کرده است.

این مسئول بیان داشت: مهارت فنی، دانش و مهارت تخصصی، سوابق تجربی موفق، توانمندی‌های فردی نظیر پژوهش افکار عمومی، اخلاق و منش متناسب با حرفه روابط عمومی و احساس تعهد نسبت به سازمان و جامعه از ویژگی‌هایی روابط عمومی است.

 

یاری‌پور روابط عمومی‌ها را به عنوان سخنگوی دو طرفه بین مردم و مسئولین در جهت ایجاد ارتباط دو سویه دارای نقش مهمی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها عامل مشورتی بزرگی برای مدیران محسوب می‌شوند از این‌رو هرچه تعامل مدیران با این قشر بیشتر باشد قطعاً در مسیر ایجاد رضایتمندی شهروندان موفق‌تر عمل خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: مدیران باید روابط عمومی‌ها را باور کنند و در کنار آن‌ها باشند و اگر بخواهند در جهت برطرف کردن نگاه‌های اعتراض‌آمیز مردم و زدودن نارضایتی‌ها پیش بروند باید به نقش موثر و سازنده روابط عمومی‌ها در درون سازمان بیشتر توجه کنند.

 

فرماندار بویراحمد از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها هدایت افکار عمومی است که می‌توانند، با مثبت نشان دادن و شفاف‌سازی دستگاه اجرایی خود برای مردم عنوان کرد و گفت: کار روابط‌عمومی‌ها بیان واقعیت‌ها برای افکار عمومی است، به این جهت کار آن‌ها بسیار سنگین و با اهمیت است.

 

این مسئول با بیان اینکه نگاه مدیران به حوزه روابط عمومی‌ها باید به صورت خاص و ویژه باشد، گفت:  یک روابط عمومی می‌تواند، با برنامه‌ریزی صحیح، درست، مدون و با شاخص‌های علمی، چهره مثبتی را از دستگاه اجرایی مربوط به خود نشان دهد.

 

وی نقش اصحاب رسانه در تعامل دو سویه و سازنده با روابط عمومی‌ها را مهم عنوان کرد و گفت:  انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی با تعامل همه‌جانبه اصحاب رسانه را به عنوان یار و همکار خود بدانند.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد