درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10900صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 11:43
روابط عمومی پویا سازمان را از بحران و شکست نجات می دهد
بیست و هفتمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکتهای تابعه شرکت ملی گاز ایران با همکاری امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی به میزبانی شرکت گاز استان فارس آغاز بکار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-     مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در این مراسم که امروز (سه شنبه ٣٠ اردیبهشت) برگزار شده است، گفت: روابط عمومی پویا به سازمان و شرکت روح و جان می بخشد و آن را در مقابل بحران مصون و از شکست نجات می دهد.

هوشنگ محمدی افزود: امروزه شاهد هستیم هر سازمان و نهاد که روابط عمومی آن ضعف داشته و عملکرد خوبی نداشته باشد، محکوم به شکست و فناست، لذا روابط عمومی مهمترین نقش را در سازمان از لحاظ برون سازمانی و درون سازمانی دارد.

 

وی اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مدیریت هر سازمان است که عملکرد سازمان را به مردم منعکس کرده و خواسته ها و نیازهای مخاطبین را به مدیر هر سازمان گزارش می دهد و اگر روابط عمومی صبور، خوش برخورد و گویا باشد نشان از یک سازمان پویا و زنده است.

 

استفاده از تکنیک های روز دنیا برای نیل به اهداف صنعت گاز

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز نیز در این نشست با تاکید بر استفاده بهینه و بروز از تکنیک های روز دنیا گفت: امروز شاهد هستیم که ایران با دارا بودن بیشترین ذخایر نفت و گاز در رتبه نخست قرار دارد و یکی از پیشرو ترین این صنعت در جهان هستیم و بر این اساس باید با استفاده بهینه و بروز از تجهیزات و تکنیک های روز دنیا به اهداف خود دست یابیم.

 

سعید توکلی با اهمیت خواندن روابط عمومی در هر سازمان افزود: روابط عمومی باید پاسخگو باشد تا به مشکلات و درخواست های مردمی رسیدگی و نظرات سازمان را منعکس کند.

 

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی با عملکرد خوب خود می تواند در مواقع بحران با ایجاد تعامل بین همکاران در سازمان و ارتباط با بیرون از سازمان، گام های بزرگی برداشته و در جهت نیل به اهداف، کوشا باشد.

 

توکلی مهم ترین نقش روابط عمومی را در جهان کنونی برقراری تعامل و ایجاد ارتباط دوسویه دانست.

 

شایان ذکر است، دکتر احسان پوری اساتید دانشگاه نیز در این گردهمایی دو روزه به تدریس کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط عمومی و مدیریت بحران پرداخته و با همکاران روابط عمومی به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

 

منبع: شانا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد