درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10893صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 11:13
مروری بر تبلیغات منفی در کمپین شما
اگر شما همچنان خود را با یادداشت های وبلاگی ما به روز نگاه داشته اید، ما اخیرا در باب عواقب ناشی از بی دقتی در رسانه های اجتماعی سخنان بسیار گفته ایم؛ و اینکه چه زمانی لغزش های ذهنی لحظه ای می تواند آسیب های جدی بر تصویر یک برند وارد کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جاستین وانگ- اگر شما همچنان خود را با یادداشت های وبلاگی ما به روز نگاه داشته اید، ما اخیرا در باب عواقب ناشی از بی دقتی در رسانه های اجتماعی سخنان بسیار گفته ایم؛ و اینکه چه زمانی لغزش های ذهنی لحظه ای می تواند آسیب های جدی بر تصویر یک برند وارد کند.
امروز، ما به چیزی نگاه می کنیم که قدری متفاوت است: اینکه چگونه انتخاب های ضعیف در رسانه های اجتماعی می توانند کابوسی وحشتناک را برای شما به همراه آورند.
 

 

منشاء جدیدترین کمپین پلیس بخش نیویورک بی گناهی بود: آنها می خواستند مردم بیرون بروند و عکس های شادی از سایر همسایگان افسران پلیس بگیرند و آن را از طریق توییتر و هاشتگ #MyNYPD ارسال کنند.
متاسفانه وقتی عکس ها ارسال شدند، همه چیز به گونه ای وارونه جلوه داده شد و عکس هایی مشابه آنچه در ذیل مشاهده می کنید در توییتر مشاهده شد:
 


و این یکی:
 


و این عکس ها دقیق چیز دیگری بودند که به گونه ای دیگر ارائه شدند.

اما مشکل کار در کجا بود؟
در این مورد دو مساله اساسی وجود داشت.
نخست اینکه یک تبلیغات منفی علیه پلیس بخش نیویورک شکل گرفت. خشونت پلیس برای بسیاری از مردم در خارج از نیویورک موضوعی محبوب بود. رویدادهایی مانند جنبش وال استریت و معترضان در سراسر جهان نتایج سنگین منفی تبلیغاتی برای افسران پلیس در همه جا و به ویژه در میان توده های جوان دارد. به این ترتیب، کمپین هایی که مخاطبان را به مشارکت دعوت می کنند باید بسیار با احتیاط عمل کنند.
اگر مخاطبان شما رویکردی منفی نسبت به شرکت شما داشته باشند، وظیفه شما به عنوان بازاریابان اذعان آن است و طرح کمپین باید با توجه به آن برگزار شود. نادیده گرفتن احساسات منفی و در خواست از مخاطبان برای تولید محتوا عموما منجر به تولید محتوای منفی و علیه شرکت می شود و می تواند برای روابط عمومی فاجعه به بار آورد.


مساله دوم یکی از روابط عمومی هاست. در اینجا درس های با ارزشی برای آموختن از اشتباه پلیس بخش نیویورک وجود دارد: شما باید در ابتدای گفتگو، کنترل را در دست داشته باشید. اگر شما تبلیغات منفی داشتید (یا تصویری ضعیف از تصویر عمومی برند) همه کمپین ها باید از اینکه بگویند همه چیز خوب است و تمرکز بر آن خودداری کنند.
آیا می خواهید نکات بیشتری از روابط عمومی بدانید؟ می توانید مرتبا شارا را چک کنید! ما محتوای ویژه روابط عمومی را به صورت نکته های برجسته برای شما منتشر می کنیم.


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/navigating-negative-publicity-campaigns-0875187#BVklhC72yxCyeDQi.99
 
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد