درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10891صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 11:06
استاندار زنجان:
روابط عمومی ها باید چهره واقعی از دستگاه متبوع خود ارایه کنند
استاندار زنجان گفت: روابط عمومی ها باید چهره واقعی و اطلاعات درست از دستگاه متبوع خود به مردم ارایه کنند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جمشید انصاری درجمع مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی استان زنجان، افزود: روابط عمومی ها باید متوجه باشند که عدم ارایه اطلاعات درست به مردم موجب بی اعتمادی آنان می شود.

وی برلزوم گسترش تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و رسانه ها را دارای نقش بی بدیلی در موفقیت روابط عمومی ها خواند.

انصاری اظهار کرد: طی سالهای گذشته وظایف روابط عمومی ها تغییر کرده و امروز نگاه به این نهادها مدرن شده است.

استاندار زنجان گفت: روابط عمومی ها سخنگوی دستگاه های اجرایی هستند و باید از این جایگاه صادقانه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید اطلاعات درست و کاملی از دستگاه متبوع خود داشته باشند، بر لزوم جمع آوری به موقع اطلاعات مورد نیاز مردم و در دسترس قرار دادن آن تاکید کرد.

انصاری آرایش محیطی دستگاه اجرایی را از مسوولیت های روابط عمومی برشمرد و آرایش محیطی خوب را نخستین موضوع در دید مردم خواند.

استاندار زنجان با بیان اینکه دوره پنهان کردن اطلاعات سر آمده است، بر لزوم تدبیر روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی مناسب تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مردم تفاوت میان اطلاع رسانی و تبلیغات را به خوبی می دانند و در نهایت به هر صورت اطلاعات را به دست خواهند آورد.

انصاری ادامه داد: با فراهم شدن امکانات و تجهیزات پیشرفته اطلاع رسانی، روابط عمومی ها باید به صورت کامل و درست اطلاعات را در دسترس مردم قرار دهند.

استاندار زنجان بر لزوم گسترش تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: رسانه های آیینه تمام نمای جامعه بوده و در اطلاع رسانی از تمامی موضوعات نقش موثری دارند.

وی خواستار تقویت مهارت عملی مسولان روابط عمومی ها شد و تاکید کرد: این نهادها در کنار برخورداری از روحیه تعامل باید تسلط کافی به زبان و ادبیات فارسی داشته باشند و بدانند که عدم درک درست از زبان فارسی موجب دگرگونی مطلب می شود.

انصاری تاکید کرد: عوام فرض کردن مردم کاری اشتباه است و باید متوجه بود که مردم هوشمند هستند و به درستی از مبانی عملکرد دستگاه های اجرایی اطلاع دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان نیز در این جلسه گفت: از میان 125دستگاه اجرایی فعال در این استان فقط 80 دستگاه روابط عمومی دارند.

احمدرضا حافظی ادامه داد: از میان این روابط عمومی ها دو نفر دارای مدرک دیپلم، 10 نفر کارشناسی، 35 نفر کارشناسی ارشد و 14 نفر بالای کارشناسی هستند.

حافظی بر لزوم بهره گیری روابط عمومی ها از تکنولوژی و امکانات روز تاکید کرد و استفاده از این ابزارها را موجب اطلاع رسانی سریع و به موقع خواند.

 

منبع: ایپنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد