درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10889صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 10:57
سعادت در نشست صمیمی با مدیران و مسئولان روابط عمومی های استان:
گروههای سیاسی نباید حذف شوند/ روابط عمومی ها نباید با آمدن و رفتن دولت ها دچار تزلزل شوند
استاندار آذربایجان غربی گفت: گروههای سیاسی نباید حذف شوند بلکه باید در مسیر سازندگی کشور به وحدت و همدلی برسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   قربانعلی سعادت در نشست صمیمی با مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی عضو شورای اداری استان به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در ترویج و تحقق سیاست های دولت اشاره کرد و گفت: مدیران روابط عمومی نباید به یک حزب، سلیقه و یا جریان خاص سیاسی تعلق خاطر داشته باشند بلکه باید خود را با سیاست های هر دولتی که روی کار می‌آید وفق دهند و در جهت تحقق اهداف مورد نظر تلاش نمایند.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی باید این قدرت را داشته باشد که همواره پیرو رهبر معظم انقلاب باشد یعنی اینکه یک روابط عمومی کارآمد نباید با آمدن و رفتن دولت ها دچار تزلزل شود بلکه باید قدرت پذیرش سیاست های جدید دولت را داشته باشد و این به معنی نفاق نیست چرا که تمام دولت ها در چارچوب نظام اسلامی روی کار می‌آیند.

 

استاندار آذربایجان غربی افزود: نگاه ایدئولوژیک، جانبدارانه و پای بند به یک رفتار و سلیقه مشخص، قطعا در تحقق اهداف و سیاست های دولت مانع ایجاد می‌کند و این مساله ای است که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان بویژه مسئولان روابط عمومی ها توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

 

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها، تغییرات بیشتر در راس دولت هاست اضافه کرد: متاسفانه در برخی مواقع در کشور ما وقتی دولتی تغییر می یابد، علاوه بر تغییرات در راس، در بدنه دولت نیز شاهد تغییرات گسترده ای می باشیم و این مساله مطمئنا تبعات منفی به دنبال دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی با تجربه، متخصص و متعهد، سرمایه اصلی کشور است، ادامه داد: نیروهای انسانی که در طی دوران خدمتگزاری، در سلسله مراتب اداری رشد و ارتقا می یابند به سبب کسب تجربیات و دانش کافی، وقتی مسئولیتی را عهده دار می شوند دیگر با آزمون و خطا مدیریت نمی‌کنند و لازم است مدیران و مسئولان قدر این نیروها را بدانند.

 

سعادت با بیان اینکه گروههای سیاسی نباید حذف شوند بلکه باید در مسیر سازندگی کشور به وحدت و همدلی برسند، افزود: خدمتگزاری به مردم مهمترین هدف است نه تثبیت منافع یک گروه خاص سیاسی؛ لذا در مسیر خدمتگزاری به مردم باید از نگرش های خطی و حزبی اجتناب کنیم و با کار کارشناسی و با نیت خدمت گام برداریم.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاری یکی از اصلی ترین سیاست های دولت یازدهم است، گفت: روابط عمومی ها و تلاشگران عرصه ارتباطات با تلاش در جهت ایجاد فضایی امن و آرام می توانند نقش کلیدی را در جذب سرمایه گذاری در استان ایفا کنند.

 

استاندار آذربایجان غربی همچنین در خصوص جایگاه حقوقی روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی هر سازمان به لحاظ حقوقی جایگاه تعریف شده و مشخصی دارد و تنها در حیطه اختیارات است که بسته به نوع سازمان در روابط عمومی ها تفاوت هایی وجود دارد.

 

سعادت، روابط عمومی را مصداق بارز شعار یکصدایی عنوان کرد و افزود: اگر شعار یکصدایی در روابط عمومی ها به مرحله عملیاتی شدن برسد، بسیاری از مسائل و مشکلات کاهش پیدا می‌کند و نواقصات و کمبودها مرتفع می گردد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود، روابط عمومی ها را همچون راویان مسائل و آموزه های عقیدتی دانست و گفت: بسیاری از مسائل مختلف فکری و عقیدتی و آموزه های دین مبین اسلام از طریق رواة حدیث به ما انتقال یافته است و امروز این روابط عمومی ها هستند که این نقش را بر عهده دارند لذا در انجام وظایف و مسئولیت های خویش بسیار باید دقت کنند.

 

 

منبع: ایپنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد