درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10881صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 09:50
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در بیست و هفتمین گردهمایی روسای روابط عمومی :
روابط عمومی پویا به سازمان جان می بخشد و آن را از بحران و شکست نجات می دهد
بیست و هفتمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکتهای تابعه شرکت ملی گاز ایران 30 اردیبهشت با همکاری امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی به میزبانی شرکت گاز استان فارس آغاز به کار کرد...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   بیست و هفتمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکتهای تابعه شرکت ملی گاز ایران صبح روز سه شنبه 30 اردیبهشت با همکاری امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی به میزبانی شرکت گاز استان فارس آغاز به کار کرد.


در این مراسم هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: روابط عمومی پویا به سازمان و شرکت روح و جان می بخشد و آن را در مقابل بحران مصون و از شکست نجات می دهد.


محمدی با اشاره به تاریخچه گازرسانی در این استان و نقش روابط عمومی در گذر زمان در سازمان ها، ادامه داد: جرقه ظهور روابط عمومی در دنیا در سال 1897 و در اداره راه آهن آمریکا زده شد و در سال 1327 نیز در ایران و در صنعت نفت اولین روابط عمومی پایه گذاری شد که آغازی برای تحول و دگرگونی و پاسخگو بودن به مخاطبین بود.


وی گفت: امروزه شاهد هستیم هر سازمان و نهاد که روابط عمومی آن ضعف داشته و عملکرد خوبی نداشته باشد محکوم به شکست و فناست لذا روابط عمومی مهم ترین نقش را در سازمان از لحاظ برون سازمانی و درون سازمانی دارد.


 مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، ادامه داد: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مدیریت هر سازمان است که عملکرد سازمان را به مردم منعکس نموده و خواسته ها و نیازهای مخاطبین را به مدیر هر سازمان گزارش می دهد و لذا اگر روابط عمومی صبور، خوش برخورد و گویا باشد نشان از یک سازمان پویا و زنده است.


تاکید مدیر منطقه 5 انتقال گاز بر استفاده از تکنیک های روز دنیا در راستای نیل به اهداف صنعت گاز
مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز نیزدر این نشست با تاکید بر استفاده بهینه و بروز از تکنیک های روز دنیا گفت: امروز شاهد هستیم که ایران با دارا بودن بیشترین ذخایر نفت و گاز در رتبه اول قرار دارد و یکی از پیشروترین این صنعت در جهان هستیم، بر این اساس بایستی با استفاده بهینه و بروز از تجهیزات و تکنیک های روز دنیا به اهداف خود دست یابیم.


سعید توکلی با ذکر اهمیت روابط عمومی در هر سازمان گفت: بایستی روابط عمومی پاسخگو باشد تا به مشکلات و درخواست های مردمی رسیدگی و نظرات سازمان را منعکس نماید.


وی خاطرنشان نمود: روابط عمومی با عملکرد خوب خود می تواند در مواقع بحران با ایجاد تعامل بین همکاران در سازمان و ارتباط با بیرون از سازمان گام های بزرگی برداشته و در نیل به اهداف کوشا باشد.


توکلی در پایان سخنان خود مهم ترین نقش روابط عمومی را در جهان کنونی برقراری تعامل و ایجاد ارتباط دوسویه دانست


لازم به ذکر است، دکتر احسان پوری از اساتید دانشگاه نیز در این گردهمایی دو روزه به تدریس کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط عمومی و مدیریت بحران پرداخته و با همکاران روابط عمومی به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

 

منبع: شرکت ملی گاز

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد