درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 16:25   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1088صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 20 تیر 1391 - 08:47
سرپرست روزنامه شهرآرا معرفی شد
  

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد و سخنگوی این نهاد با حفظ سمت به عنوان سرپرست موسسه فرهنگی شهرآرا منصوب شد.
علی حامد مقدم مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد و سخنگوی شهرداری مشهد طی مراسمی به عنوان سرپرست موسسه فرهنگی شهرآرا منصوب شد.
در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات جلال فیاضی مدیرمسئول سابق موسسه فرهنگی شهرآرا که در حال حاضر بازنشسته شده است تقدیر شد.
جلال فیاضی تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همکاری در تاسیس دفتر نمایندگی حضرت امام(ره) در خراسان، مدیرعاملی موسسه فرهنگی قدس، تاسیس انجمن روزنامه نگاران مسلمان در ایران، معاون فرهنگی شهرداری مشهد، مدیر عاملی خبرگزاری ایرنا، تاسیس خبرگزاری برنا را در کارنامه فعالیت 25 ساله رسانه ای خود دارد.
شهردار مشهد در مراسم تودیع و معارفه مدیرمسئول روزنامه شهرآرا این روزنامه را یک روزنامه تمام عیار مردمی دانست و تاکید کرد: از همان ابتدای راه اندازی شهرآرا تاکید بر این بوده است که این روزنامه بولتن و ارگان شهرداری نیست که بخواهد گزارش کار این نهاد را بدهد.
محمد پژمان راه اندازی این روزنامه را که در گذشته به صورت هفته نامه منتشر می شد از اقدامات خوب فرهنگی و اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: کشور دارای روزنامه های با کیفیت است و هرچه در این عرصه توسعه ایجاد کنیم باز هم کم است که با این هدف تاسیس روزنامه شهرآرا را موازی کاری تلقی نکردیم و آن را با رویکرد مشهدی راه اندازی کردیم.
به گفته وی در حال حاضر روزنامه شهرآرا تحولات خوبی داشته است که انتشار هفته نامه های محلات مشهد از جمله این اقدامات مثبت است.
وی اضافه کرد: باید روزنامه شهرآرا متعلق به مردم باشد و اعتماد مردم را جلب کند و این تصور که این روزنامه ارگان یک دستگاه است تلقی نشود.
پژمان با بیان اینکه تحدی در مسائل سیاسی را نمی پذیریم، افزود: ما وارد دسته بندی های سیاسی نمی شوییم.
به گفته وی با تغییر مدیریت روزنامه شهرآرا این روزنامه نباید ذره ای از مسائل مردم زاویه بگیرد و همیشه با محور قرار دادن مسائل مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی روزنامه را اداره کند.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف در کشور، گفت: باید همگان با تمام بضاعتی که دارند در جهت اعتلای جامعه گام بردارند و اقدامات موثر انجام دهند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی نیازمند همراهی های همه جانبه آحاد جامعه است، افزود: در این بین هرکس که بضاعت بیشتری دارد به مراتب مسئولیت بیشتری هم دارد که در این میان به دلیل تاثیرگذاری مطبوعات این مسئولیت بیشتر متوجه رسانه ها است.
وی با تاکید بر حرکت رسانه ها در جهت توسعه کشور، تصریح کرد: باید رسانه ها مراقب باشند که انتقادهایشان روند کار اجتماع و کشور را دچار آسیب نکند.
وی اضافه کرد: نمی گویم که رسانه ها چشمانشان را بر روی نقص ها ببندند بلکه اگر هم انتقادی وجود دارد باید این انتقاد سازنده باشد نه مخرب چرا که انتقادهای مخرب عکس العمل ایجاد کرده و باعث به وجود آمدن استهلاک می شود.
پژمان با بیان اینکه نباید جنبه های سازنده مورد غفلت واقع شود، افزود: آبروی دستگاه ها و برخی از افراد در اختیار رسانه ها و در معرض قلم آنها است که باید در این جهت مراقبت کنند چراکه اگر اعاده ای رخ دهد غیرقابل برگشت بوده و جبران ناپذیر است.
شهردار مشهد با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت ها، گفت: باید تمامی امکانات با استفاده از ظرفیت ها را در اختیار مردم قرار داد تا مردم با استفاده از امکانات آماده در همه شئون زندگی احساس بهبود کنند.
وی شهرداری را متولی بخشی از امور مردم دانست و تصریح کرد: در این راستا در طی سالیان تلاش کرده ایم تا با برنامه ریزی گسترده کوتاه مدت عملیاتی و میان مدت اقداماتی در ابعاد مختلف در جهت تامین رفاه مردم انجام دهیم.
پژمان از نقش عمده و سازنده توسعه فکری، فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه ای یاد کرد و اظهارداشت: توسعه ای مطلوب است که در همه ابعاد باشد و اگر همه جانبه نباشد ممکن است با آسیب هایی مواجه شود.
وی مرزبندی برای توسعه را مناسب ندانست و اضافه کرد: این توسعه متوازن است که به پایداری می رسد و در همه بخش ها توسعه فکری، فرهنگی، دینی و رفتاری است که برجسته تر است.
پژمان انسان های آگاه و فرهیخته را منشاء فعالیت های خوب خواند و عنوان کرد: در همین جهت تصمیم گرفتیم که شهرداری به موضوعات فرهنگی و اجتماعی توجه خاص کند و موجبات توسعه یافتگی شهر و کشور را پی ریزی کند.
وی با قدردانی از تلاش های جلال فیاضی مدیرمسئول و سردبیر سابق روزنامه شهرآرا مبنی بر اینکه با تجربه کاری گذشته خود این روزنامه را به بلوغ رساندند، گفت: بعد از بازنشستگی این چهره مطبوعاتی شاید دادن مسئولیت به یک جوان مقداری مخاطره داشته باشد، اما با این حال جوشش و جدیت این افراد یک محرک کافی برای پیشرفت کاری فراهم خواهد کرد.
در ادامه این مراسم جلال فیاضی مدیرمسئول و سردبیر اسبق روزنامه شهرآرا از بازنشستگی خود یاد کرد، گفت: در تمام سال های فعالیت کار در رسانه رضایت مردم و رفع مشکلات آنها از طریق روزنامه شرط اصلی من بوده است.
وی که افتخار تاسیس هر روزنامه ای که بعد از انقلاب در مشهد و استان منتشر شده را در کارنامه خود دارد گزارشی از روزنامه شهرآرا ارائه کرد و تصریح کرد: این روزنامه در حال حاضر با انتشار روزانه 2 شهرآرا محله در کنار روزنامه در واقع 3 روزنامه را منتشر می کند که به طور متوسط هر ماه800 صفحه تولید محتوا دارد.
وی ادامه داد: انتشار این مقدار محتوا در یک روزنامه محلی معادل15 کتاب200 صفحه ای است.
وی همچنین از افتخارات این روزنامه در طی3سال فعالیت در مشهد یاد کرد و تصریح کرد: این روزنامه در طی سال گذشته به عنوان پرتیراژترین روزنامه شهری کشور، تنها روزنامه تخصصی شهری کشور، نشریه اول استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان و نشریه سوم در بیداری اسلامی در استان شناخته شده است.
در بخش دیگری از این مراسم علی حامدمقدم مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد و سخنگوی شهرداری مشهد به نقش رسانه ها در جامعه اشاره کرد و افزود: حضور و وجود رسانه های موثر و تاثیرگذار به جهت انتقال پیام ها و دیدگاه ها است.
وی با بیان اینکه باید به دنبال توسعه متوازن در شهر باشیم، تصریح کرد: کسی که تمایل به خادمی امام رضا(ع) داشته باشد نیاز نیست که حتما در حرم مطهر حضور پیدا کند چراکه به شکل های دیگر هم می توان این خادمی را اثبات کرد.
وی همچنین از توسعه چشم گیر روزنامه شهرآرا در مدت فعالیتش یاد کرد و اظهارداشت: امروز با سنجیدن مخاطبان این روزنامه، تیراژ آن، نقش آفرینی، اعتماد مردم و مسئولان به شرایط فعلی مطلوب و موفقیت آن پی می بریم .
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر رعایت اخلاق رسانه ای توسط متولیان، گفت: باید اخلاق رسانه ای برای مدیران رسانه ها و خبرنگاران مدنظر باشد.
وی با بیان اینکه شهر مشهد در10سال آینده یکی از زیباترین شهرهای جهان خواهد شد، عنوان کرد: رسیدن به این مقام با کمک روزنامه ها است و در این زمینه روی روزنامه شهرآرا حساب باز کرده ایم.
وی اضافه کرد: برای چنین اقدامی در حال تهیه 3 هزار عکس از سطح مشهد هستم.
همچنین کوروش شجاعی مدیر مسئول روزنامه خراسان نیز برخی از مشکلات موجود در حوزه شهرداری را مربوط به بی اطلاعی افراد از کار شهرداری دانست و افزود: باید در روزنامه شهرآرا صفحاتی به شهرداری اختصاص داده شود تا اطلاع رسانی در جهت فعالیت های این نهاد صورت گیرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد