درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10878صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 09:29
زنان روابط عمومی اماراتی جزو صدر نشینان صنعت طلا و جواهر
هند صدیقی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه امریکایی شارجه در رشته علوم ارتباطات با گرایش روابط عمومی می باشد. پیش از پیوستن به کسب و کار خانوادگی، هند برای یک شرکت بین المللی روابط عمومی کار می کرده است.
  

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)-  سه زن در امارات متحده عربی در رتبه بندی اخیر جزو 20 زن برتر اثرگذار در حوزه صنعت ساعت سازی و جواهرات قرار گرفتند.


به گزارش پاو، این رتبه بندی در شماره ماه آوریل نشریه جواهرات و ساعت های عربی منتشر شده به معرفی 20 زن که در زمینه های همکاری برای توسعه، طراحی و نوآوری در صنعت ساعت سازی و جواهرات نقش حیاتی بازی می کنند پرداخته است.


آمنه بن هندی، هند و ماهره صدیقی از احمد صدیقی در میان قدرتمندترین و برجسته ترین چهره های صنعت ساعت سازی و جواهرات رتبه بندی شده اند.


هند صدیقی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه امریکایی شارجه در رشته علوم ارتباطات با گرایش روابط عمومی می باشد.


پیش از پیوستن به کسب و کار خانوادگی، هند برای یک شرکت بین المللی روابط عمومی کار می کرده است.


وی در صدد بود که یک بخش بازاریابی برای شرکت در سال 2006 ایجاد کند و فعالیت های بازاریابی را به طور کارآمد به پیش برد. وی همچنین عضو کمیته اجرایی است که تمام جنبه های کسب و کار خانوادگی اش را مورد بررسی قرار داد.


هند با اعتماد به نفس می گوید: «هدف من در آینده بهبود تصویر شرکت و ایجاد تمایز میان این شرکت و سایر شرکت ها به عنوان شرکت پیشرو در خدمات و ارائه کالاهای لوکس هستم.»


ماهره صدیقی 15 سال پیش به عضویت این سازمان درآمد و از آن زمان درگیر مباحث مربوط به بهبود برند بوده است.


ماهره می گوید: «من چشم انداز روشنی از توسعه برند در دبی دارم. از روزی که خودم را درگیر مسائل این سازمان کردم می توانم به شما بگویم که به عنوان یکی از افراد کلیدی در ایجاد آگاهی از برند در میان مشتریان فعالیت کرده ام و توانسته ام آن را به عنوان برندی لوکس و با کلاس معرفی کنم. چه آن کالا یک ساعت بوده یا یک قطعه از مجموعه جواهرات.»


آمنه مدیر عامل شرکت بن هندی است، وی از دانشگاه الزاید با درجه لیسانس مدیریت کسب و کار و تکنولوژی اطلاعات دانش آموخته شده است. زمانی که وی به کسب و کار خانوادگی پیوست، او در ابتدا در مشاغل متعدد کار کرده بود. وی می خواست تفاوت میان عملکرد سیستم های حمایتی را درک کند.


آمنه به مجله ساعت ها و جواهرات گفت که شرکت تعداد زیادی از پورتفولیوهای برندهای جدید از قبیل ژوزف و جوز کافی را معرفی کرده است.


وی افزود: «ما کافی داخلی خودمان را به وجود آوردیم و اکنون آن را به نام کافی و اکستریم شوارما می شناسند. ما شعبه دوی ژوزف و جوز را در کویت باز کردیم و بخشی نیز در امارات تاسیس کرده ایم به به سرعت در حال رشد است. ارائه محصولات مورد نیاز ساکنان امارات متحده عربی هدفی است که به طور مستمر برای آن تلاش می کنیم.»


آمنه معتقد است زنان می توانند به طور حرفه ای کارشان را به خوبی مردان انجام دهند اما برای زنان گرفتن این جایگاه زمانبر است. وی گفت: «من فکر می کنم این بزرگترین چالش است و من می خواهم مثالی باشم برای زنانی که می خواهند از خانه بیرون بروند و رویاهای خودشان را دنبال کنند.»


منبع: http://gulftoday.ae/portal/6d7aedce-a66a-48b7-9856-5df11b0e58ad.aspx
منبع مرجع: http://www.prwomen.ir/fa/?current=article&Articlerogsfaid=4156

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد