درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10875صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 08:34
رئیس روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی:
روابط‌ عمومی‌ها به جای شخصیت محوری به‌سمت موضوع محوری گام بردارند
رئیس مرکز روابط عمومی و و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی از روابط‌ عمومی‌ها خواست به جای شخصیت محوری به‌سمت موضوع محوری گام بردارند، چراکه روابط عمومی‌ها باید بتواند تسهیل کننده تغییر باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شاهرخ رمضان‌نژاد پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی‌های سراسر کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز که تغییرات به‌سرعت انجام می‌گیرد و اطلاعات در همان لحظه در سراسر دنیا منعکس می‌شود، روابط عمومی‌ها باید نقش جریان‌ساز خود را به‌خوبی ایفا کنند.

 

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نقش دیپلماسی را در حوزه کشاورزی به‌خوبی ایفا کنیم، باید نسبت به  سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی کاملا آگاه باشیم.

 

رمضان‌نژاد با بیان اینکه واژگان تکراری نباید در روابط عمومی‌ها استفاده شود، افزود: با ارائه کارکردهای جدید در روابط عمومی‌ها؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی دیدشان نسبت به جایگاه روابط عمومی‌ها ارتقا پیدا می‌کند.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی از روابط‌ عمومی‌ها خواست که به جای شخصیت محوری به‌سمت موضوع محوری گام بردارند، چراکه روابط عمومی‌ها باید بتوانند تسهیل کننده تغییر باشند.

 

به گفته وی، روابط عمومی‌ها وظیفه دارند در خدمت سیاست‌های نظام باشند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید با تلاش خود، امید را در جامعه ایجاد کنند.

 

این مسئول یادآور شد: همان‌طور که سیاست خارجی برای گسترش و توسعه منافع ملی هر کشور توسط دیپلماسی آن دنبال می‌شود، روابط عمومی‌ها نیز در حوزه کشاورزی نقش کارآمدی را برای وزارت جهاد کشاورزی ایفا می‌کنند.

 

گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی‌های سراسر کشور در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد