درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10872صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 08:15
در سومین روز برگزاری هفته روابط‌عمومی 1393 صورت گرفت:
بازدید فعالان روابط‌عمومی از مؤسسه خیریه محک + گزارش تصویری
در سومین روز از هفته روابط‌عمومی 1393 که به عنوان «روز روابط‌عمومی و مسؤولیت‌های اجتماعی» نامگذاری شد، فعالان روابط‌عمومی از مؤسسه خیریه محک بازدید کردند.
  

بازدید فعالان روابط‌عمومی از مؤسسه خیریه محک + گزارش تصویری

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این بازدید که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری دومین هفته روابط‌عمومی، اعضای هیأت‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران و تعدادی از مدیران و فعالان روابط‌عمومی برگزار شد، پروفسور حسام‌الدین بیان، استاد مدیریت ارتباطات در سخنانی گفت: در اشعار شاعران ایرانی به‌ویژه سعدی بر کمک به همنوعان تأکید شده است.

 

وی افزود: حمایت از یکدیگر به‌ویژه در سختی‌ها و بیماری‌ها جزء فرهنگی اصیل ایرانی است و روابط‌عمومی‌ها با توجه به نقشی که در حوزه ارتباطات دارند، می‌توانند نقش مؤثری در جلب این کمک‌ها داشته باشند.

 

در ادامه، سید غلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی و رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران گفت: اعتقاد داریم موضوع مسؤولیت اجتماعی از موضوعاتی است که هنوز برای نهادینه شدن در کشور مسیر طولانی را در پیش دارد و روابط‌عمومی‌ها می‌توانند در تسریع این مسیر کمک کنند.

 

وی اظهار داشت: به‌زودی تفاهم‌نامه مشترکی توسط مؤسسه خیریه محک و انجمن روابط‌عمومی ایران برای حضور مؤثرتر روابط‌عمومی‌ها در ایفای نقش مسؤولیت‌های اجتماعی امضا خواهد شد.

 

امیرعباس تقی‌پور، نایب رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران نیز گفت: روابط‌عمومی‌ها در تعیین نوع ایفای نقش سازمان‌ها در حوزه مسؤولیت اجتماعی بسیار اثرگذار هستند و لازم است حضور مؤثرتری در این عرصه داشته باشند.

 

آراسب احمدیان، مدیرعامل محک نیز با اشاره به اینکه این مؤسسه خیریه در سطح کشور و منطقه بی‌رقیب است، گفت: در سال‌های گذشته با کمک روابط‌عمومی مؤسسه، تمام تلاش خود را بر اعهتمادسازی برند محک و ایجاد وفاداری در مخاطبان متمرکز کرده‌ایم و توانسته‌ایم با ارائه عملکرد مثبت، در این عرصه سربلند باشیم.

 

وی از انجمن روابط‌عمومی ایران و ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی درخواست کرد در برنامه‌های مختلف این مؤسسه مشارکت بیشتری داشته باشند.

 

در ادامه، صبا کامکار مدیر روابط‌عمومی مؤسسه محک گزارشی از عملکرد روابط‌عمومی این مؤسسه ارائه کرد.

 

در پایان این نشست، فعالان روابط‌عمومی کشور از بخش‌های مختلف مؤسسه بازدید و از کودکان تحت درمان عیادت کردند.

بازدید فعالان روابط‌عمومی از مؤسسه خیریه محک + گزارش تصویری

بازدید فعالان روابط‌عمومی از مؤسسه خیریه محک + گزارش تصویری

بازدید فعالان روابط‌عمومی از مؤسسه خیریه محک + گزارش تصویری

 

منبع: ستاد خبری هفته روابط عمومی

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد