درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10868صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 07:54
مهمترین کارکرد روابط عمومی ایجاد تفاهم بین مخاطبان درون و برون سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نایب رئیس انجمن روابط عمومی ایران، گفت: مهمترین کارکرد روابط عمومی ایجاد تفاهم بین مخاطبان درون و برون سازمان است.
  

نایب رئیس انجمن روابط عمومی ایران در گفت وگو با تسنیم:

مهمترین کارکرد روابط عمومی ایجاد تفاهم بین مخاطبان درون و برون سازمان است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نایب رئیس انجمن روابط عمومی ایران، گفت: مهمترین کارکرد روابط عمومی ایجاد تفاهم بین مخاطبان درون و برون سازمان است.

امیرعباس تقی پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، درباره کارکردهای روابط عمومی در سازمان ها، اظهار داشت: مهمترین کارکرد روابط عمومی ایجاد تفاهم بین مخاطبان درون و برون سازمان است، اگر روابط عمومی موفق به تعامل، ارتباط سالم و وسیع با مخاطبان خود شود، قطعاً در رسیدن سازمان به اهدافش کمک موثری خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: برای رسیدن به تعامل مذکور توجه به عوامل مختلف از قبیل شناخت جامع از مخاطب سازمان و کارکنان آن ضروری است. اگر روابط عمومی نتواند با شناخت صحیح از مخاطب سازمان به برنامه ریزی و اجرای برنامه ها بپردازد، به اهداف خود نخواهد رسید؛ هرچقدر به مخاطب سازمان در مورد مأموریت آن  آگاهی  داده شود، توقعات و درخواست ها از سازمان بهتر تنظیم می شود و در رسیدن به یک تعامل دو جانبه و احترام آمیز موثر خواهد شد.

 

تقی پور افزود: این هفته، فرصت مناسبی است که با آسیب شناسی علم روابط عمومی از وضعیت فعلی آن به سمت ایده آل حرکت کنیم چراکه  با وجود گذشت بیش از ۶۰ سال حضور روابط عمومی در کشور، در این زمینه دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم.

 

نایب رئیس انجمن روابط عمومی ایران همچنین گفت: در ده سال اخیر به مدد ورود و استفاده روابط عمومی از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات شاهد ارتقا و بهبود عملکرد روابط عمومی ها در مقایسه با ۵۰ سال ماقبل آن هستیم و مصداق آن تعداد کتاب هایی است که در حوزه روابط عمومی به چاپ رسیده است؛  از دهه ۳۰ تا اوایل دهه ۸۰ فقط ۶۰ جلد کتاب در این حوزه به چاپ رسیده اما در۱۰ سال اخیر حداقل ۸۰ نوع کتاب در حوزه تخصصی روابط عمومی تألیف یا ترجمه و منتشر شده است.

 

تقی پور افزود: علاوه بر انتشار کتاب در این حوزه، روابط عمومی ها در دهه اخیر مهارتی تر و تخصصی تر شده اند و این موضوع نویدبخش آن است که مدیران ارشد سازمان ها و وزارتخانه ها به اهمیت کار روابط عمومی پی بردند و تلاش کردند با فراهم کردن زمینه ارتقای علمی و مهارتی مدیران و کارشناسان خود، اجازه خودنمایی بیشتر به این تخصص و فن بدهند.

 

وی تأکید کرد: موضوع مهم دیگر در ردیف ایده آل های روابط عموی نقش آفرینی جدی تر در مسائل کلان سازمان ها و برنامه های کلان ملی است. برای مثال اگر طرح و برنامه ای بسیار مهم مانند هدفمندی یارانه ها در کشور در حال اجراست باید بدانیم بدون داشتن پیوست ارتباطی روابط عمومی، این برنامه ها آن طور که باید و شاید یا عملیاتی نمی شد یا اگر می شد با هزینه بسیار زیاد و صرف انرژی زیادتر همراه بود.

 

عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی در کشور تصریح کرد: در یک جمله می توان گفت در صورتیکه زمینه ظهور و بروز روابط عمومی فراهم شد در ارتقای کیفیت برنامه های یک سازمان مؤثر خواهد بود و از اتلاف منابع جلوگیری می شود. آسیب جدی دیگر عدم برخورداری از رشته های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه هاست که انتظار می رود وزارت علوم زمینه هایی ایجاد کنند تا فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی امکان تحصیل و کسب علم در مقاطع بالاتر را بیایند.

 

وی در پایان گفت: پیام ریاست جمهوری به مناسبت بزرگداشت هفته روابط عمومی به این معنی است که این حوزه بیش از پیش به رسمیت شناخته شده و نشان دهنده اهمیت این حوزه در پیشبرد برنامه های کشور است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد