درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10859صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 07:25
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:
روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد
محمدیان: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد که باید با رعایت اصول حرفه‌ای و حفظ حریم کلان سازمان به پویایی آن کمک کند
  

روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه روابط عمومی سازمان گفت: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محی‌الدین بهرام محمدیان در جمع همکاران روابط عمومی سازمان، به تبیین و تشریح وظایف فعالان این عرصه ارتباطی پرداخت و افزود: اطلاع‌رسانی درون و برون سازمانی به دور از هرگونه کم و کاستی، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی از وظایف مهم روابط عمومی است.

 

محمدیان با تاکید بر نقش تبلیغاتی و اطلاع رسانی روابط عمومی دردهه‌های گذشته، به‌ تغییرات حوزه دانش اجتماعی تصریح کرد: روابط عمومی، روابط زنده، پویا و ارگانیک درون سازمانی و انعکاس افکار عمومی به مدیریت باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند با محیط بیرونی در یک تعامل و تعاون فعال، نیازهای مخاطبین را مرتفع کند.

 

وی تأثیرکار روابط عمومی را در ارتباط با خود، خلق، خلقت و خدا دانست و خاطرنشان کرد: با مثبت نگریستن و دوری از هرگونه منفی‌نگری، به مخاطبین خود انرژی و روحیه مضاعف بدهید.

 

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با اشاره به این‌که افراد شاغل در عرصه ارتباطات درون و برون سازمانی باید مثبت‌نگر باشند، افزود: اعتقاد به کرامت انسانی، عناصر روابط عمومی را از هرگونه انحراف باز می‌‌دارد.

 

وی نگاه تک بعدی و یک جانبه‌نگر را از ضعف های برخی رسانه‌ها بیان و عنوان کرد: لازم است نقاط قوت دیده شود و رسانه‌ باید جهانی برای زیستن شایسته را نشان دهد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان این‌که هدف از بیان کمبودها تکمیل آن است نه تخریب، افزود: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد که باید با رعایت اصول حرفه‌ای و حفظ حریم کلان سازمان به پویایی آن کمک کند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد