درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10859صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 08:01
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:
روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد
محمدیان: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد که باید با رعایت اصول حرفه‌ای و حفظ حریم کلان سازمان به پویایی آن کمک کند
  

روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه روابط عمومی سازمان گفت: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محی‌الدین بهرام محمدیان در جمع همکاران روابط عمومی سازمان، به تبیین و تشریح وظایف فعالان این عرصه ارتباطی پرداخت و افزود: اطلاع‌رسانی درون و برون سازمانی به دور از هرگونه کم و کاستی، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی از وظایف مهم روابط عمومی است.

 

محمدیان با تاکید بر نقش تبلیغاتی و اطلاع رسانی روابط عمومی دردهه‌های گذشته، به‌ تغییرات حوزه دانش اجتماعی تصریح کرد: روابط عمومی، روابط زنده، پویا و ارگانیک درون سازمانی و انعکاس افکار عمومی به مدیریت باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند با محیط بیرونی در یک تعامل و تعاون فعال، نیازهای مخاطبین را مرتفع کند.

 

وی تأثیرکار روابط عمومی را در ارتباط با خود، خلق، خلقت و خدا دانست و خاطرنشان کرد: با مثبت نگریستن و دوری از هرگونه منفی‌نگری، به مخاطبین خود انرژی و روحیه مضاعف بدهید.

 

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با اشاره به این‌که افراد شاغل در عرصه ارتباطات درون و برون سازمانی باید مثبت‌نگر باشند، افزود: اعتقاد به کرامت انسانی، عناصر روابط عمومی را از هرگونه انحراف باز می‌‌دارد.

 

وی نگاه تک بعدی و یک جانبه‌نگر را از ضعف های برخی رسانه‌ها بیان و عنوان کرد: لازم است نقاط قوت دیده شود و رسانه‌ باید جهانی برای زیستن شایسته را نشان دهد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان این‌که هدف از بیان کمبودها تکمیل آن است نه تخریب، افزود: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد که باید با رعایت اصول حرفه‌ای و حفظ حریم کلان سازمان به پویایی آن کمک کند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد