درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10857صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 07:13
نماینده ولی فقیه در لرستان:
رمز موفقیت روابط عمومی‌ها، خلاقیت، صداقت و شفافیت است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رمز موفقیت روابط عمومی‌ها، خلاقیت، صداقت و شفافیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی صبح امروز در همایش روابط عمومی، بسترسازان فرهنگی در خرم‌آباد اظهار کرد: ‌روابط‌عمومی‌ها باید ارزش‌مداری را در تشکیلات اداری تقویت کنند و نباید جنبه ابزاری و توجیه‌گری داشته باشند.

 

وی افزود: روابط عمومی‌ها نباید تنها به زدن بنر و پوستر اکتفا کنند، بلکه باید اقدامات و رفت و آمدهای دستگاه‌های خود را مورد بررسی قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی عنوان داشت: روابط عمومی‌ها باید آفت‌ها و تهدیدها را در حوزه فرهنگ و اقتصاد شناسایی و راه‌های مقابله با آنها را نشان دهند.

 

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: یکی از چیزهایی که می‌تواند شایعه‌پراکنی‌ها و ایجاد جنگ‌های روانی را پیشگیری کند، اقدامات درست و به‌جای روابط عمومی‌هاست.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی زحمات فراوانی می‌کشند اما توجه کافی به آنها نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: قدرت برقراری ارتباط موجب پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود، بنابراین در دوره‌ای که به عنوان دوره ارتباطات است، روابط عمومی‌ها می‌توانند تأثیر بسزایی داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز روابط عمومی‌ها باید با بکارگیری شیوه‌های گوناگون پیام و هدف خود را به دیگران برسانند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ای موفق است که بتواند از انواع روش‌ها برای برقراری ارتباط استفاده کند.

 

وی گفت: اگر روابط عمومی‌ها از تعبیرهای قرآن به خوبی استفاده کنند و پیام‌های خود را با قول بلیغ و رسا ابلاغ کنند، کارهای تأثیرگذاری انجام می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: بیان روابط عمومی‌ها باید نرم و با متانت باشد زیرا فضاهای جنجالی برای روابط عمومی‌ها فایده‌ای ندارد.

 

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها بر فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی تحقق شعار امسال نقش اساسی دارند، اضافه کرد: تبیین اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ، کار روابط عمومی‌هاست.

 

وی گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در تقویت فرهنگ، ارزش‌مداری و مدیریت جهادی تلاش وافری داشته باشند.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد