درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 20:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10856صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 06:50
مراسم تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان پاکدشت برگزار شد
قاسمی‌فرزاد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند فعالیت‌ نهادها را منعکس کنند
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: روابط عمومی‏‌ها می‌‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش‌ها، نقاط قوت و ضعف دستگاه مربوط خود باشند.
  

قاسمی‌فرزاد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند فعالیت‌ نهادها را منعکس کنند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر ادارات شهرستان پاکدشت که با حضور مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز روابط‌عمومی در سخنانی به نقش و اهمیت روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: روابط عمومی منعکس کننده دیدگاه‌ها، نظرات و خط مشی دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه علم ارتباطات گفت: امروز در عصر ارتباطات و تکنولوژی و سرعت تبادل اطلاعات دیگر هیچ چیزی پنهان نیست و تمام اقدامات و فعالیت‌ها قابل رصد است و اخبار و فعالیت‌ها به‌سرعت منتشر می‌شود و متناسب با این پیچیدگی‌ها و رشد و توسعه در مجموعه ارتباط بین ملت‌ها و انسان‌ها، مجموعه دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباط جمعی هم رشد و پیشرفت و گستردگی خودش را داشته باشد و از امکانات و تجهیزات و فناوری روز بهره بگیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی ادارات شهرستان با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و انعکاس خدمات آن‌ها، افزود: انتظار ما این است که روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه و شان خود را در دستگاه‌های اجرایی پیدا کنند و مدیران هم متقابلاً ارج و شانیت لازم را به مسئولان روابط‌عمومی بدهند تا بتوانند وظیفه و ماموریت خود را به نحو احسن ایفا کنند.

 

قاسمی فرزاد بر اهمیت سنجش محیط پیرامونی توسط روابط‌عمومی‌‌ها تاکید کرد و ضمن اشاره به اینکه همه تلاش مدیران این است که به مردم خدمت کنند، اطلاع رسانی به مردم و اطلاع یابی از میزان رضایتمندی و انتظارات مردم از سازمان را بسیار حائز اهمیت و از وظایف ویژه روابط عمومی‌ها دانست.

 

وی ضمن تاکید بر راه‌اندازی دفاتر خبری و نشریات محلی در شهرستان گفت: باید یک رابطه ارگانیک بین روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برقرار شود تا انعکاس اخبار و فعالیت‌ها بهتر و بیشتر صورت گیرد.

 

وی با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به تلاش‌های دولت تدبیر و امید در ارتباط با اصلاح روش‌های اجرایی و اداری اشاره کرد و گفت: دولت توجه خاصی نسبت به مسایل اقتصادی و معیشتی مردم و نگاه ویژه‌ای به مسایل فرهنگی دارد و فعالیت‌ها و عملکردش دقیقاً الگو گرفته از شعار سال است و ما شاهد بودیم در اوایل سال رئیس جمهور در ارتباط با مباحث اقتصادی تاکید داشتند.

 

وی با اشاره به مشکلات و تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی دشمنان اعمال شده است، گفت: دولت تدبیر و امید فاز دوم قانون هدفمندی یارانه و طرح جامع سلامت را که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و باید سال‌های گذشته اجرا می‌شد را به مرحله اجرا گذاشت و سبب کاهش بسیاری از هزینه‌های درمان شد و این کاهش هزینه در بازدید‌هایی که از بیمارستان شهرستان داشتم رضایت مردم را در پی داشته است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها نسبت به انعکاس وضعیت دستگاه‌ها به مردم اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید نقطه نظرات مردم را به مسئولان دستگاه‌ها منعکس کرده و از سوی دیگر در زمینه خدمات ارائه شده به مردم نیز اطلاع‌رسانی کنند.

 

بر پایه این گزارش، در پایان از روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، برق، شهرداری پاکدشت، شهرداری فرون‌آباد و شهرداری شریف‌آباد، دانشگاه پیام نور پاکدشت، نیروی انتظامی، هلال احمر و محیط زیست با هدایا و لوح سپاس تجلیل به‌عمل آمد.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد