درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10856صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 07:26
مراسم تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان پاکدشت برگزار شد
قاسمی‌فرزاد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند فعالیت‌ نهادها را منعکس کنند
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: روابط عمومی‏‌ها می‌‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش‌ها، نقاط قوت و ضعف دستگاه مربوط خود باشند.
  

قاسمی‌فرزاد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند فعالیت‌ نهادها را منعکس کنند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر ادارات شهرستان پاکدشت که با حضور مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز روابط‌عمومی در سخنانی به نقش و اهمیت روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: روابط عمومی منعکس کننده دیدگاه‌ها، نظرات و خط مشی دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه علم ارتباطات گفت: امروز در عصر ارتباطات و تکنولوژی و سرعت تبادل اطلاعات دیگر هیچ چیزی پنهان نیست و تمام اقدامات و فعالیت‌ها قابل رصد است و اخبار و فعالیت‌ها به‌سرعت منتشر می‌شود و متناسب با این پیچیدگی‌ها و رشد و توسعه در مجموعه ارتباط بین ملت‌ها و انسان‌ها، مجموعه دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباط جمعی هم رشد و پیشرفت و گستردگی خودش را داشته باشد و از امکانات و تجهیزات و فناوری روز بهره بگیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی ادارات شهرستان با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و انعکاس خدمات آن‌ها، افزود: انتظار ما این است که روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه و شان خود را در دستگاه‌های اجرایی پیدا کنند و مدیران هم متقابلاً ارج و شانیت لازم را به مسئولان روابط‌عمومی بدهند تا بتوانند وظیفه و ماموریت خود را به نحو احسن ایفا کنند.

 

قاسمی فرزاد بر اهمیت سنجش محیط پیرامونی توسط روابط‌عمومی‌‌ها تاکید کرد و ضمن اشاره به اینکه همه تلاش مدیران این است که به مردم خدمت کنند، اطلاع رسانی به مردم و اطلاع یابی از میزان رضایتمندی و انتظارات مردم از سازمان را بسیار حائز اهمیت و از وظایف ویژه روابط عمومی‌ها دانست.

 

وی ضمن تاکید بر راه‌اندازی دفاتر خبری و نشریات محلی در شهرستان گفت: باید یک رابطه ارگانیک بین روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برقرار شود تا انعکاس اخبار و فعالیت‌ها بهتر و بیشتر صورت گیرد.

 

وی با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به تلاش‌های دولت تدبیر و امید در ارتباط با اصلاح روش‌های اجرایی و اداری اشاره کرد و گفت: دولت توجه خاصی نسبت به مسایل اقتصادی و معیشتی مردم و نگاه ویژه‌ای به مسایل فرهنگی دارد و فعالیت‌ها و عملکردش دقیقاً الگو گرفته از شعار سال است و ما شاهد بودیم در اوایل سال رئیس جمهور در ارتباط با مباحث اقتصادی تاکید داشتند.

 

وی با اشاره به مشکلات و تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی دشمنان اعمال شده است، گفت: دولت تدبیر و امید فاز دوم قانون هدفمندی یارانه و طرح جامع سلامت را که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و باید سال‌های گذشته اجرا می‌شد را به مرحله اجرا گذاشت و سبب کاهش بسیاری از هزینه‌های درمان شد و این کاهش هزینه در بازدید‌هایی که از بیمارستان شهرستان داشتم رضایت مردم را در پی داشته است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید روابط عمومی‌ها نسبت به انعکاس وضعیت دستگاه‌ها به مردم اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید نقطه نظرات مردم را به مسئولان دستگاه‌ها منعکس کرده و از سوی دیگر در زمینه خدمات ارائه شده به مردم نیز اطلاع‌رسانی کنند.

 

بر پایه این گزارش، در پایان از روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، برق، شهرداری پاکدشت، شهرداری فرون‌آباد و شهرداری شریف‌آباد، دانشگاه پیام نور پاکدشت، نیروی انتظامی، هلال احمر و محیط زیست با هدایا و لوح سپاس تجلیل به‌عمل آمد.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد