درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10841صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 18:59
چهل و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهل و نهمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات (خردادماه 93) به مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهل و نهمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات (خردادماه 93) به مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.


سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به نقد طرح موضوع تغییر در روز روابط‌عمومی پرداخته شده و در آن آمده است: «پیشنهاد می‌شود اکنون که هشت سال از تعیین روز 27 اردیبهشت در تقویم رسمی کشور گذشته و گرامیداشت آن نزد خانواده روابط‌عمومی جا افتاده است، به جای صرف انرژی و زمان برای تغییر این روز،‌ بر تقویت وحدت میان گروه‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه، ارتقای سطح علمی روابط‌عمومی‌ها و تلاش برای بیان توانمندی‌ها و طلب کردن پاسخ مطالبات فعالان این حوزه، همت گمارند. به نظر می‌رسد تعیین روز روابط‌عمومی دغدغه روابط‌عمومی‌ها بود اما تغییر آن -با توصیفی که شد- چندان اهمیت نداشته باشد».


نگین حسینی، تحلیلگر ارتباطات در این شاره نگاهی به مشکلات زندگی در آمریکا به بهانه اعلام نتایج لاتاری گرین‌کارت با تیتر «قرعه لاتاری به نام من ایرانی زدند» انداخته است.
بررسی تأثیر تلفن همراه بر پدیده فرهنگ و آسیب‌شناسی ارتباط آنها با عنوان «تلفن همراه و فرهنگ: منطق تعارض» نوشته مسعود شاه‌حسینی، نگاهی تحلیلی به عملکرد اجتماعی 2 نسل رسانه‏ها و نقش آنها در شکل‏دهی به افکار عمومی نوشته حسین اکبری‏نسب، «چگونه موبایل در حال دگرگون کردن شیوه‌های خلق آثار هنری است؟» ترجمه ساره‌دخت سلطانیه، «آنچه از سواد رسانه‌ای باید بدانیم» نوشته ناصر اسدی، «ارتباطات علیه ارتباطات» نوشته فاطمه عظمیان‌مقدم و سیدعلی حزنی، «تصاویر محیطی؛ رسانه‌ای در خدمت اقتصاد» نوشته فرهاد مطلایی، «بررسی تاکتیک‌های رسانه‌ای در پیشبرد جنگ نرم» نوشته زهره جوادیه و «بیایید زمان گمشده خانواده را باز پس گیریم» نوشته تیم میکوک از دیگر مطالب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

پرونده اول: خبرنگاری با دوربین
نخستین پرونده درج شده در چهل و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به موضوع فتوژورنالیسم داختصاص یافته است که زیر نظر علی حسنلو انتشار یافته است.
نخستین مطلب این پرونده، گفت‌وگو با محمد نوروزی، عکاس پیشکسوت با تیتر «برخی عکاسان با فتوشاپ تاریخ مملکتمان را تغییر می‌دهند» است که گفت‌وگوی یادشده توسط ساره‌دخت سلطانیه انجام شده است.
در ادامه، گفت‌وگوی ندا فراهانی با پیر گابریل، عکاس فرانسوی با عنوان «تنهایی همیشه عکاس را آزار می‌دهد» درج شده است.
ساره‌دخت سلطانیه با رضا معطریان نیز گفت‌وگویی انجام داده که با عنوان «کسی برای عکاس خبری فرش قرمز پهن نمی‌کند» در این پرونده درج شده است.
در ادامه، مصاحبه ندا فراهانی با جونز کسل، عکاس روزنامه نیویورک تایمز و برنده جایزه پولیتزر با تیتر «عکس مخاطب را هیپنوتیزم می‌کند، کاری که خبر نمی‌تواند» به چاپ رسید که این مصاحبه، عکس روی جلد شماره چهل و نهم ماهنامه را شکل داده است.
«عکس‌هایی که دنیایی حرف برای گفتن دارند» نوشته نغمه قطبی و «تلفن‌های همراه و چهره در حال تغییر عکاسی، نوشته لکسی ساوایدز و ترجمه ساره‌دخت سلطانیه دیگر مطالب این پرونده هستند.

پرونده دوم: تبلیغات سیاسی با هدف به راه انداختن جنگ و توجیه خشونت
دومین پرونده شماره خردادماه 93 ماهنامه مدیریت ارتباطات به موضوع مدیریت ارتباطات سیاسی اختصاص یافته است که امیرعلی خلج در این پرونده موضوع تبلیغات سیاسی در جنگ را به‌صورت تاریخی بررسی کرده است.
نگاهی به چیستی تبلیغات سیاسی و کارکردهای کنترل اطلاعات، جنگ زیر سایه تبلیغات سیاسی، دشواری‏های خبرنگاران برای پوشش جنگ‏ها، نمونه‌ای از مدیریت رسانه‌ها در حمله سال 2003 به عراق، «ترس» و «تحریف» در خدمت حمله به عراق، رسانه‏ها، تبلیغات سیاسی و واقعه11 سپتامبر، تحریف رسانه‏ای و تبلیغات سیاسی رسمی در جنگ خلیج فارس، پیش‌زمینه استفاده از تبلیغات سیاسی در هجوم به افغانستان، وارد کردن اتهام «تروریست» به کسی که مورد علاقه نیست، باریک کردن دامنه گفتمان؛ ابزاری برای تبلیغات جنگ و تبلیغات سیاسی نازی‏ها مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهند.

پرونده سوم: هنر و هدایت افکارعمومی
سومین پرونده شماره جدید مدیریت ارتباطات، به موضوع نقش هنر در هدایت افکار عمومی اختصاص یافته که زیر نظر حجت‌اله مرادخانی تهیه شده است.
در این پرونده مطالب زیر به چشم می‌خورد:
آیین‏های نمایشی، هویت فکر فرهنگی جوامع انسانی نوشته محمد عارف، انسان‏شناس و پژوهشگر برتر هنر و معماری ایران، افکار عمومی، مفهوم آشنا و پیچیده مدرنیته و پسامدرن نوشته آتنا آل‌یاسین، گفت‌وگوی بهروز بلمه با جمشید مرادیان، منتقد هنری با عنوان «نبود روحیه پرسشگری، دیواری در برابر گرایش افکار عمومی به هنر»، «نقش نهادین موزه‏ها در گرایش افکار عمومی به هنر» نوشته مهدیه دارایی باف، «تربیت هنری؛ رهیافتی بنیادی در گرایش افکار عمومی به هنر» نوشته حجت‌اله مرادخانی، گفت‌وگوی حجت‌اله مرادخانی با یحیی قائدی، مدیر گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی با عنوان «پرسش، کلید دروازه بزرگ تفکر و نقادی است»، گفت‌وگوی پیمان مرادخانی با داوود زارعیان، استاد ارتباطات با تیتر «آگاهی، اساس پذیرش هنر از سوی افکار عمومی است» و «تحلیلی بر نسبت میان افکار عمومی و هنر» نوشته تعلی شاه‌علی.
این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 6 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند این ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانی http://barg.asr24.com یاcando.asr24.com قابل دریافت است.

آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است.
این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد