درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10834صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 12:39
​​معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد:
تصمیم‌‌گیری مدیران بر اساس اطلاعات روابط عمومی‌ها/روابط عمومی در راس تصمیم‌سازی هر سازمان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تصمیم‌هایی که مدیران اتخاذ می کنند باید بر اساس اطلاعات انجام شود و روابط عمومی تنها حوزه ای است که تمامی اطلاعات در آن جای گرفته است.

 

دکتر امین‌رضا کمالیان در جلسه شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: جایگاه روابط عمومی جایگاه کوچک و پایینی نیست، روابط عمومی در راس تصمیم‌سازی هر سازمان است به همین دلیل جایگاه روابط عمومی در هر ارگانی درست قبل از رهبر و مدیر ارشد آن سازمان و محلی برای تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

 

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر با انفجار اطلاعات و جابجایی خبر مواجه هستیم، اکنون اطلاعات با سرعت نور جابجا می‌شوند، دقت داشته باشیم، جامعه ای تواناست که دانا باشد و دانایی نیز به داده‌های اطلاعاتی گفته می شود.

 

وی با بیان اینکه توزیع وسیع اطلاعات دیجیتالی و مکتوب مهمترین رکن روابط عمومی است، عنوان کرد: تصمیم‌هایی که مدیران اتخاذ می کنند باید بر اساس اطلاعات انجام شود و روابط عمومی تنها حوزه ای است که تمامی اطلاعات در آن جای گرفته است.

این مسئول با توجه به وظیفه مهم و حساس روابط عمومی گفت: یک روابط عمومی به عنوان تکنسین ارتباطات در دانشگاه فعالیت کند، مدیر روابط عمومی کسی است که فرآیند تصمیم گیری مدیر ارشد را تسریع می کند.

 

کمالیان افزود: یک مدیر روابط عمومی باید محیط بیرونی سازمان را پالایش کند، روابط عمومی هر سازمان گوش و زبان سازمان و حافظ منافع آن است، باید در حوزه اطلاع رسانی، ‌تبلیغ و اشتراک اطلاعات، دقت کامل و لازم انجام شود.

 

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: شناخت فرهنگی، دانشجویی و روانشناسی برای روابط عمومی بسیار مهم است.

 

ارتباط و تعامل تنگاتنگ با استادان و دانشجویان

نماینده خبرگزاری آنا که در شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جمع مدیران روابط عمومی حضور داشت، گفت: دور تازه فعالیت خبرگزاری آنا با مدیریت جدید آغاز شده و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه ها، بخصوص استادان و دانشجویان را در دستور کار خود قرار داده است.

 

احسان عربی مفرد با بیان اینکه  ارتباط خبرگزاری آنا با دانشگاهیان، ارتباطی دوسویه خواهد بود، اظهار کرد: تعامل و ارتباط جدید رسانه دانشگاه آزاد اسلامی با استادان و دانشجویان در واحدهای دانشگاهی نوع جدیدی از ارتباط را رقم خواهد زد و در این راستا خبرگزاری آنا آماده هرگونه همکاری در قالب گفتگو با استادان و انتشار پایان‌نامه های برتر علمی و تحقیقاتی دانشجویان است.

 

وی افزود: خبرگزاری آنا در راستای ارایه و انتقال دیدگاه های، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... استادان فرهیخته دانشگاه آزاد و بهره‌گیری مخاطبان از آن اعلام آمادگی کرده و این موضوع در بخشنامه ای از سوی قائم مقام رئیس دانشگاه در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به نمایندگان تام الاختیار و دبیران هیات امنای استانی ابلاغ شده است.

 

نماینده خبرگزاری آنا با اعلام آمادگی این رسانه برای پوشش هرچه بهتر اخبار ارزشی و فعالیت واحدهای دانشگاهی، خواستار همکاری بخش های مختلف دانشگاه با مدیران روابط عمومی و نمایندگان آنا در واحدهای دانشگاهی برای ارسال سریع و بموقع اخبار شد و از مدیران روابط عمومی و رابط های خبری خواست اخبار را بروز و با تنظیم حرفه ای به خبرگزاری ارسال کنند.

 

روابط عمومی ها پویا و بروز باشند

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: مهمترین وظیفه هر روابط عمومی، معرفی شفاف و روشن از سازمان برای جامعه است و روابط عمومی به عنوان حساس ترین حوزه در هر سازمان باید پویا عمل کند و بروز باشد.

 

سید ابوالفضل هاشمی عنوان کرد: اکنون روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در جهان شناخته شده است، روابط عمومی محافظ منافع سازمان و مسئول تعامل ارگان با عموم مردم و دیگر سازمان هاست.

 

مدیر روابط عمومی واحد زاهدان تاکید کرد: یک مدیر موفق در روابط عمومی کسی است که با بروز بودن از اطلاعات سازمان خود و دیگر ارگان ها با خبر باشد.

 

منبع: آنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد