درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10831صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 12:25
از سوی مشاور رئیس جمهور مورد تأکید قرار گرفت:
رویکرد علمی روابط عمومی ها برای کارآمدی بیشتر
محمدرضا صادق: سیاست دولت این است که برنامه اطلاع رسانی، تبلیغاتی و ارتباطی دولت را همه بخشهای اجرایی بصورت منسجم با هم به پیش ببرند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مشاور رئیس جمهور در همایش روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد اظهار داشت: حوزه های روابط عمومی ها باید به سمت علمی شدن در جهت کارآمدی بیشتر حرکت کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ، محمدرضا صادق با بیان این مطلب اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند مسائل و مشکلات پیش روی خود را حل نمایند.


وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در شورای اطلاع رسانی دولت تأکید کرد: سیاست دولت این است که برنامه اطلاع رسانی، تبلیغاتی و ارتباطی دولت را همه بخشهای اجرایی بصورت منسجم با هم به پیش ببرند.


صادق افزود: سیاست های ارتباطی و تبلیغاتی دولت باید از اجزاء ایده بگیرد و به حوزه مرکزی و بخش های عالی تصمیم گیری منتقل شود تا به مرحله تصمیم و سیاستگذاری برسد و مجدداً به مجموعه اجزاء دولت جهت اجرا برگردد.


وی تصریح کرد: در غیراینصورت ما در این بخش هم افزایی نخواهیم داشت.


مشاور رئیس جمهور با بیان اهمیت برگزاری این نشست ها تأکید کرد: انسجام و هماهنگی بحث ارتباطی جزو سیاستهای دولت می باشد.


وی از رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد خواست تجربیات این مرکز در ایجاد هماهنگی بین مجموعه روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی را در اختیار سایر مجموعه روابط عمومی های بخش دولتی قرار دهد.


صادق در ادامه سخنان خود با بیان تاریخچه ای از روابط عمومی در ایران در دوره های مختلف گفت: همزمان با برقراری نظام مشروطه در کشور و تحولات اواخر دوره قاجاریه حوزه فعالیت روابط عمومی ها شکل گرفت که البته جنبه تشریفاتی آن پررنگ تر بود.


وی افزود: در دوره قبل از انقلاب تا ابتدای پیروزی انقلاب فعالیت روابط عمومی ها بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت تا یک ارتباط دو سویه.


مشاور رئیس جمهور بابیان تحولات صورت گرفته در روابط عمومی ها پس از پیروزی انقلاب در دو دوره دفاع مقدس و پس از آن در دوره سازندگی تأکید کرد: پس از جنگ عصر جدیدی در روابط عمومی ها ایجاد شد که شامل فراخوان جبهه ها، بسیج نیروها، تدارکات جبهه ها و پشتیبانی بود.


وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد یکی از اصلی ترین بخشها در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود که چگونگی تحقق و فعالیت بخشیدن به آن بر عهده این وزارتخانه می باشد.


وی در پاسخ به سئوالی ادامه داد: تلاشهایی در مجموعه دولت صورت گرفته تا روابط عمومی ها به عنوان سخنگویان رسمی دستگاه ها معرفی شوند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد