درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10830صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 12:12
راهی جدید برای متخصصان روابط عمومی در انتشار محتوای موبایل
با آنچه که امروز «طراحی پاسخگو» نامیده می شود، برندها و سازمان ها به آسانی نرم افزارهای موبایل خودشان را بهینه سازی می کنند، بحث هایی در باب تغییراتی در جهت ایجاد یک طرح بندی موبایل که مخاطبان بتوانند تعامل خود را با شرکت حفظ و آن را ادامه دهند، مطرح است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- با آنچه که امروز «طراحی پاسخگو» نامیده می شود، برندها و سازمان ها به آسانی نرم افزارهای موبایل خودشان را بهینه سازی می کنند، بحث هایی در باب تغییراتی در جهت ایجاد یک طرح بندی موبایل که مخاطبان بتوانند تعامل خود را با شرکت حفظ و آن را ادامه دهند، مطرح است. این موضوع برای همه حرکت ها چالش و در عین حال فرصت محسوب می شود.


بحث با تمرکز بر بهبود ارتباطات موبایلی کمک کرد که انجمن بین المللی روابط عمومی امریکا، کنفرانس بهار خود را به آکادمی مشاوران اختصاص دهد. این کنفرانس در نقطه ای کلیدی در غرب ایالات متحده امریکا، فلوریدا برگزار می شود.


این کنفران با عنوان «آینده موبایل: بهرینه سازی تاکتیک های روابط عمومی برای حوزه گوشی هاش هوشمند» که توسط بن گارت مدیریت می شود. وی رئیس کنفرانس است و همچنین مسئولیت خود را گروه گارت بر عهده دارد. گارت تاکید کرد که همچنان که فناوری موبایل به بلوغ خود نزدیک می شود، متخصصان روابط عمومی نیاز دارند که کوشش مضاعفی را برای طراحی های تلفن همراه و پیام خود انجام دهند. گارت گفت: «این مساله بیشتر از اینکه در ارتباط با مسائل فنی برگردد، به مسائل زیبایی شناسی ربط پیدا می کند.» وی افزود: «چیزی که مهم است اینکه سایت شما چگونه به نظر می رسد و چگونه عمل می کند.»


البته، طراحی سایت بخشی منفک از تلاش های گسترده تر موبایل نیست. گارت از مخفف «POST» استفاده کرد. این مخفف به کارگزاران روابط عمومی برای درک جوانب استراتژی ارتباطات موبایل کمک می کند:
P: این حرف مخفف واژه مردم است. ارزیابی ترکیبات و فعالیت های رسانه اجتماعی توسط آنها انجام می شود.
O: این حرف مخفف مقاصد یا اهداف است. تصمیم بگیرید که سازمان یا برند شما از بستر نرم افزاری موبایل چه درخواست و انتظاری دارد.
S: این حرف مخفف استراتژی است. طراح برای چه روابطی با ترکیبات از طریق تلاش های موبایل شما تغییر می کند.
T: این حرف مخفف پیگیری است. چگونه می توانید موفقیت های خود را نظارت کنید؟
پس از این موارد زمان بودجه بندی برای تلفن همراه می رسد، گارت گفت: « یک سوم بودجه باید به طراحی سایت اختصاص یابد، یک سوم به ساخت مخاطب و تعامل با او و یک سوم نیز به نگهداری، بهینه سازی و نظارت مستمر اختصاص داده شود.»


منبع:

http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/05/a-new-way-for-pr-pros-to-post-mobile-content/?hq_e=el&hq_m=2879172&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد