درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10821صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 10:23
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان:
روابط عمومی، ابزار بسیار قوی ارتباط با جوامع بین المللی است
روابط عمومی، مدیریت و ابزار بسیار قوی برای برقراری ارتباط با مردم و جوامع بین المللی به شمار می رود.
  

 

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  عظیمی از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد کرد و افزود: با وجود اینکه روابط عمومی نسبت به سایر علوم علم جدیدی است، اما توانسته رده‌های عالی علمی و آزمون و خطا را به سرعت طی کرده و در سازمان ها و موسسات به عنوان وزنه ای قوی و انکار ناپذیر جا باز کند.

 

به گزارش ایلنا از کرمان وی درباره تفاوت های بین روابط عمومی سنتی و نوین نیز عنوان کرد: یکی از مزیت های اصلی روابط عمومی الکترونیک، تعاملی بودن آن است و کارگزاران روابط عمومی می‌ توانند از طریق تریبون های آزاد با همکاران خود در سراسر جهان تعامل داشته باشند و اینترنت این تعامل را آسان تر کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در فرم سنتی روابط عمومی، انتقال اطلاعات به طور ناقص صورت می گیرد و هزینه های زیادی صرف اشتباهات می شود و به اعتقاد دکتر مارلو، این اشتباهات و افزایش هزینه ها سبب شده تا کارگزاران روابط عمومی به استفاده از خدمات فناوری اطلاعات به ویژه روابط عمومی الکترونیک گرایش بیشتری پیدا کنند.

 

عظیمی با اشاره به اینکه از روابط عمومی الکترونیک می توان برای توسعه طرح های موجود روابط عمومی استفاده کرد که باعث توسعه فعالیت های سنتی آن نیز می شود، اظهارداشت:روابط عمومی الکترونیک، رابطه موجود بین متخصصان روابط عمومی و روزنامه نگاران را تغییر داده و این امر نشانگر این است که روابط عمومی از پوسته یک شغل رابطه ای صرف خارج خواهد شد و به جایگاه شایسته و بایسته خود دست می یابد.

 

عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی شرکت گاز یادآور شد: روابط عمومی الکترونیک یک چرخه خبری 24 ساعته به وجود آورده است و مخاطبان یک سازمان در هر زمان و مکان که اراده کنند، می توانند به مطالب مورد دلخواه خود دست پیدا کنند و در واقع، روابط عمومی الکترونیک محدودیت های موجود را از بین برده است.

 

وی در ادامه تشکیل انجمن روابط عمومی را یک ایده و فکر بسیار نو و جدید دانست و گفت: تاکنون اقدامات شایسته و باارزشی توسط این انجمن انجام شده و جای امید است که این انجمن با حرکت نو به پیش برود که بتواند در جهت اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی و پیشبرد اهداف دولت قدم بردارد.

 

عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی شرکت گاز برگزاری دوره های آموزشی با همکاری انجمن روابط عمومی استان کرمان را یکی از اقدامات بسیار عالی و پر بازده این انجمن ذکر کرد و افزود: همه ما باید توجه داشته باشیم که روابط‌عمومی و مخصوصا روابط عمومی الکترونیک یک فن برتر و مدرن است که در اختیار کارگزاران روابط عمومی قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در سایر کشورها بیش از 95 درصد کارگزاران روابط عمومی متصل به اینترنت هستند و بخش اعظم فعالیت های آنها از طریق اینترنت صورت می گیرد، عنوان کرد: به همکاران خود در روابط عمومی ها و خبرنگاران و اصحاب رسانه و خبر پیشنهاد می کنم در به کارگیری فعالیت های اینترنتی خود تلاش بیشتری انجام دهند.

 

عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان، اظهارداشت: با به کار گیری و استفاده از بخش های خصوصی، در زمینه تولید خبر، گزارش، فیلم و عکس و نظر سنجی ضمن استفاده از تجربه ها و ایده های جدید، توان عملیاتی واحد افزایش یافته و مطمئنا نتایج و بازخورد های مناسبی نیز کسب می شود که باعث توانمندی سیستم نیز خواهد شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: امروزه از دانش و هنر روابط عمومی به عنوان یک نهاد شبه مدنی برای تسهیل ارتباطات دو طرفه بین دولت و آحاد مردم یاد می شود و با پیچیده تر شدن نظام اجتماعی بر ضرورت گسترش و توسعه این علم و حرفه جدید بیش از پیش اتفاق نظر حاصل می شود.

 

وی تاکید کرد: امروزه کمتر نهاد یا سازمانی خود را بی نیاز از تشکیلات روابط عمومی می بیند و این در حالی است که در کشورهایی مانند کشور ما که اصطلاحا با عنوان کشورهای در حال گذار تعریف می شوند، نقش ها و وظایف نهادهای سنتی کمرنگ تر می شود و به اعتبار آن تقسیم کار بیشتری در جامعه پیش می آید.

 

عظیمی، کسب عنوان روابط عمومی برتر در سطح استان طی دو سال متوالی و عنوان چهارمین روابط عمومی برتر سطح صنعت گاز کشور و کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران در سال 1392 را از جمله موفقیت های سال گذشته خود در عرصه روابط عمومی ذکر کرد.

وی در ادامه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "سلامت محیط های کاری با تبلیغات اسلامی و فعالیت صحیح تامین و تضمین خواهد شد"، اشاره کرد و افزود: بالاترین افتخار در این عرصه خاکی خدمت به مردم است.

 

منبع: ایلنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد