درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1082صفحه نخست » یکشنبه، 18 تیر 1391 - 12:54
تجلی فرهنگ روابط عمومی، در یک همایش روابط عمومی!
  

همایش دو روزه مسئولان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ۷ و ۸ تیرماه سال جاری در اصفهان برگزار شد. نگارنده بر حسب سوابقی که از این برنامه ها در گذشته داشته تصور نمی کرد بقول خودمانی با اتفاق تازه ای برخورد کند.
معمولاً این گونه همایش ها روالی ثابت و لایتغیری دارد، مسئولان گردهم جمع می شدند، گزارشی از وضعیت موجود بررسی می شد. جداول آماری رنگارنگ، سخنرانی های پی در پی و خسته کننده، توصیه های مدیریتی، مبالغی نان برای قرض دادن، تعریف و تمجید و بررسی علل کاهش و یا مشکلات بویژه درون سازمانی و خیلی اطلاعات مفید دیگر! به حاضران ارائه می شد. اسپانسرها و میزبان برتر، قبلاً که دولتی وار کار می شد و حالا هم همان تفکر با کمی چاشنی، در این فاصله چه تعداد از این مسئولین روابط عمومی خود را با این رشته منطبق کردند و یا اصلاً چه تعداد آنان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی! روابط عمومی دارند؟ تا وقتی صحبت و تأکید بر مسائل درون سازمانی می شود متوجه شوند، بحثی است که در این مقال نمی گنجد. فقط اشاره ای داشته باشم به این موضوع که از سال ۷۰ تاکنون چنین رویدادی در اصفهان برای ارتباط چی ها نیفتاده تا هم به مسائل درون سازمانی و هم برون سازمانی توجه ویژه ای داشته باشند در این هم آیش تقریباً نیمی از استانها حائز رتبه شدند.
اما پس از سه (۳ ) روز هنوز این رویداد در رسانه ها منعکس نشده است و بیانیه هیأت داوران نیز روز سایت روابط عمومی قرار نگرفته است.
امید است که دست اندرکاران روابط عمومی های مخابرات خصوصی کشور نکات مورد تأکید دکتر زارعیان مدیر کل روابط عمومی این شرکت در خصوص اولویت های سال جاری ارتباطات در بخش درون سازمانی در جهت پروژه تغییر ساختار، توسعه روابط عمومی داخلی، حفظ منافع مشتریان و سازمان ؛ اخلاق مداری و فرهنگ سازی و حفظ ارزشها بیش از گذشته تلاش نمایند و همانطور که جناب دکتر زارعیان اشاره نمودند اصولاً تمام پروژه ها دارای یک بعد فنی و اجرایی و یک بعد ارتباطی است و به نظر نگارنده هم مشکلات فنی نیست و مشکل ارتباطی هم باید با مشاوره صاحب نظران روابط عمومی و ارتباطات و افکار عمومی حل و فصل شود. که امیدوارم رها نشوند و افکار عمومی را هم شخم نزنند و به دست اهل فن سپرده شوند. و پایان سخن آنکه منبع گرانبهای یک مجموعه یا سازمان که نقش اساسی در تحقق اهداف و سیاستهای کلی آن دارد نیروی انسانی است. هر چند که نفس دکتر بر آن بود که روابط عمومی را از هامش به متن بکشاند و از زاویه تنگ غفلت و غربت به درآورد. که بدلیل رسانه ای نشدن این همایش آثار آن مشخص نشد و میزبانان نشان دادند که می توانند دهکده جهانی را بی خبر سازند.
همت تان بلند

مرجع: سایت خبری جوان آنلایk

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد